Waar luister je NU naar? II

Ik zou er zelf ook niet heen gaan, ik ben meer van bands met veel energie en een hoog entertainment gehalte.

Maar ik hou wel van space / ambient enzo en dan is dit best aardig.

Ja, voor thuis op bank.

Voor live op een podium...

 
Eigenlijk zeg jij dus dat ie Madis ook maar gewoon thuis moet blijven. En zo worden alle synth liefhebbers weer in het verdomhoekje geplaatst. :D

Ik vind het juist positief dat hij op het podium zijn kunsten ter gehore brengt ook al hoeven jij en ik er niet heen. ;)

Om nog een voorbeeldje te geven, ik heb onlangs Rune Foshaug ontdekt op Youtube, ik zie hem als een getalenteerde muzikant die nooit het lef heeft gehad om het podium op te klimmen.

Hier een 'concert' van hem in de huiskamer van zijn ouders, waar mogelijk niets eens publiek aanwezig was. Sinds 4 jaar plaatst hij geen muziek meer op zijn kanalen, ik vraag me af hoe het met hem gaat, hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn.

 
Eigenlijk zeg jij dus dat ie Madis ook maar gewoon thuis moet blijven. En zo worden alle synth liefhebbers weer in het verdomhoekje geplaatst. :D

Och, heb Liam Howlett ook wel 'ns met een bult synths op een podium gezien, samen met z'n maatjes was dat best een spektakel. :) Zag er ongveer zo uit.

 
Ik heb Chemical Brothers op Glastonbury gezien, Eat Static, Underworld, Funkadelic, Metallica en Guns 'n Roses (in de Kuip), AC/DC in het Goffert stadion, Motorhead en weet ik het wie nog meer. Die kunnen wel een showtje geven. :)

Maar goed. Ik kan het wel waarderen dat de minder extraverten onder ons toch een poging wagen zich in de picture te spelen.
 
Wagner - Tristan und Isolde - Liebestod

Zodra dit aanslaat, gaat het rondspoken, op het beklemmende af, dan nestelt het zich diep in je ziel, en laat het je nooit meer los.

 
Back
Top