weinig opzienbarends II

Danke sehr fur das juweeltchen !
Leuk stoomfluitgeluidje ook , 12 bit of minder:D
 
terug naar 8 bit bleepjes uit de duistere zwarte Spectrum.
 
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif
avatar23327_10.gif


Toch nog een keertje een poging gedaan :)
Nu nog het "badger" muziekje op de achtergrond
 
Nou die banner, links op de voorpagina sindskort, vooruit dan maar.. maar qua inhoud van de adds gaat het er echt niet op vooruit (voor zover een adds hier iets toevoegen natuurlijk)

Aangezien ik uit de 70's kom weten ze al dat ik vintage ben en omdat ik mogelijk interesse heb in spul uit China krijg ik nu ook al aanbiedingen van vrouwen uit China.. ;{

acb757c64d78496b8f02005c0848e664.png
 
Zet ze snel op je vriendenlijst , die chinese vintage liefhebbende vrouwen :-)
 
Zet ze snel op je vriendenlijst , die chinese vintage liefhebbende vrouwen :-)

:D Zag net ook al een add voor datingsite met Afrikaanse vrouwen.. Heb de tip van Hill maar ff opgevolgd.. geen (irritante) banners meer :mega:

Toch vind ik het wel opvallend dat die zooi ineens opduikelt.. heb het echt al op verschillende computers waar ik ingelogd ben gezien sinds de afgelopen week.. heeft het SF er soms een virusje opgelopen??
 
Het begrip "gratis soundtoys "krijgt opeens een wat bredere betekenis
 
Nee hoor, geen virus.
Gewoon google addsense, en die maakt reclame aan naar je zoekopdrachten en browser history .
Gewoon een beetje stoute forumlid dus ;)

word het toch nog opzienbarend [ eigenlijk ook nog niet echt]
 
Nee hoor, geen virus.
Gewoon google addsense, en die maakt reclame aan naar je zoekopdrachten en browser history .
Gewoon een beetje stoute forumlid dus ;)

word het toch nog opzienbarend [ eigenlijk ook nog niet echt]

Hehe.. zolang vrouwen zich mogen inlaten met realistische romans ala 50 tinten whatever.. ga ik me niet schuldig voelen wat ik allemaal in mijn speelkamer met mijn vintage doe.. dus......... :)

Adsense gebruikt ook teksten die in links staan om de content van een pagina vast te stellen en daar advertenties op af te stemmen.

Laat een van de eerste links in het nieuws overzicht nu het woord 'toys' en 'boy' bevatten...

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=186384


Kijk.. dat bedoel ik nou :D :mega:
 
Een joystick met een zweepje, een jaspersrack met kettingen, tha sky is de limit::smeris:
Wordt wel opzienbarend zo, verheugme al op de volgende synthmeeting :P
 
Next up: Woman cuts of man's penis in his sleep.
 
kan haar geen ongelijk geven, wat een kinderachtig figuur , loser typetje ( het menneke van de harsing bedoel ik )

weing opzienbarend: er zijn geruchten dat er een roland remake van de jp8 komt....alweer
tevens on topic: staan in de startblokken om naar de muziekschool te gaan , kinderen naar gitaar en pianoles.....
 
Back
Top