De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II

HOI!

Ik laat ook weer eens van me horen...
Wie mijn k.. ehh onzin nummers altijd kon waarderen, kan misschien ook mijn "radioprogramma" interesseren....

(Volgens mij kan ik dat niet direct embedden, dus hieronder)

inhoudsloos.nl

Ik ga voor minimaal 25 luisteraars inclusief vrienden :D
Ik weet het erg ambitieus maargoed :koffie:

;:dubbel: bruljant!

Paar minuutjes aan gehad en toen moest ie echt uit van m’n vrouwtje.. :D
 
alig-696x442.png

:P
 

Attachments

  • 13-Audio 0001 [2021-01-08 160710].mp3
    4,7 MB
Hmmm, misschien uit nostalgie toch maar weer eens een bak bruine bagger hier plaatsen :D
 
@skies Echt man, ik zat al een tijdje in een wat inge[zk]akte fase. Maar jouw radioprogramma trekt me er echt weer bovenop. Nu halverwege aflevering 6. Heerlijk voor tijdens het werk. Ik ben aan het bingelistenen en ik vermaak me een ongeluk. Vooral de neiging om niet-bestaande woorden te improviseren kan ik me enorm in inleven. Alleen heb ik het vaak met namen of scheldwoorden. Als in "die man is echt een valsvlakende spuitniggel" of "mijn vroegere broer Kluitje Kraakhap". Misschien ook maar weer eens wat opnemen; ik heb mijn SE X1 S immers niet alleen om mee te pissen op collegas.

... en de vorm van de letter is deze keer een omgekeerd wandelstokhandvat.
 
SadBunny - Snap Crackle Pop Snippet

Bewerking van een soort ASMR-opname van zoenen tijdens het nuttigen van pop candy. Dat wordt noodzakelijkerwijs enigszins slobberig hebben we gemerkt, maar goed, alles voor de muziek.

 


SadBunny - Hein

Trackie in 't bekkie wegens een verloren weddenschap dat geen van mijn collega's zou weten waar de foto van was. Helaas wist collega Hein wèl het metalen duimplectrum te herkennen. En die persoon had ik een liedje beloofd. Dus ja... Toen moest ik iets in elkaar flansen.

Wel jammer dat ik tegenwoordig nog maar een paar keer per jaar wat maak. Maarokee, beter dan niets. En de redenen dat ik er 10-15 jaar geleden zo vreselijk veel tijd voor had waren ook niet de beste aller tijden. Anyway... Tot over een jaar maar weer dan denk ik.
 


SadBunny - De Ballade Van De Inhuur IT'er Die Regelmatig Ergens Binnenkomt En Een Totale Kont Van Een Codebase Aantreft, Die Dan Binnen Twee Weken Als Voltooid Product Afgeleverd Moet Worden Aan De Klant Van De Klant

Lang niet gezien mensjens! Komt op, hiervan blijft onze legacy niet levend hè?!
 
Back
Top