Casio RZ-1 4 banken Ep;rom

Wow thanks idd, klinkt verassend fris en lekker :okdan:
Eraser127, jij hebt toch nog die synth van mij bij jou thuis staan? ik kom binnenkort mijn RZ-1 bij je dumpen :P
 
Yep, staat niet in de weg, dus kijk maar wanneer je tijd hebt. Als jij de rom's regelt, wil ik het wel monteren hoor.
 
haha, dat gaat lopende band werk worden eraser!!

tís ook wel echt een heerlijke upgrade.

heb je customs gekocht RSB?
 
Nee nog steeds niet, ik krijg Al ( kogz23@yahoo.com) ook al een tijdje niet meer te pakken.

Zn laatste berichtje was in juni-2015

Hey Niels,

no problem. Sorry for the slow response. Let me check to see if I have some eproms in stock. If not I'll order some.

Thanks
Al
 
hmm, jammer misschien had ik de mazzel dat ie er nog wat had liggen, ga anders voor de reguliere kits, wie weet heeft ie die wel.
weet nog wel dat toen ik ze bestelde hij al zelf geen RZ meer had.
 
hier is het schema iig,
27yq33d.png
 
toevallig komt dit over mijn netvlies rollen....


Ik zit in Arnhem en ik kan eproms bakken op een elnec labprog plus
dus ook totally insane vintage chips
en palletjes, picjes, fpla's


kosnix
 
Volgens mij zit de meerwaarde van dat filmpje ook vooral in die circuitbend mods die er op zitten.
 
die prie proe mods vind ik nou juist weer niet interessant, de 808, 909, dmx in RZ-1 ghetto geluidskwaliteit gecombineerd met dat heerlijke wandeltje van de sequencer des te meer.

alleen de pitch ga ik misschien ook nog wel eens toevoegen.
 
hier is het schema iig

Zou je niet met pull-up of pull-down werken? Het is voor een ROM niet super belangrijk, maar als je nu switcht is er een moment dat de inputs zweven. Lijkt me netter om dat niet te hebben.
 
Back
Top