* Cunttest 2014 * - Ahum Editie -

Vandaag kan er nog ingezonden worden, vanaf morgen kan er gestemd worden. Attentie attentie.

Waar kan ik de vote-list terugvinden om te gaan voten? :?
 
Ik ga het vanmorgen regelen, was gisteren ineens geveld door een verkoudheid.
 
:okdan:

En beterschap! :biertje: => sinaasappelsap
 
En de scores zijn:

attachment.php





Waarom deze? Gewoon omdat 't bagger is.
:engel:
 

Attachments

  • Votus.jpg
    Votus.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 100
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
De puntjes zijn verdeeld en ik houd mijn toelichting voorlopig achterwege.
Misschien weid ik er later nog over uit, maar daar kan ik op dit moment even geen energie voor vinden.
 
A pontok közé tartozik a következők :L

Egy pont voor Zakmes, wacht nog steeds maar het is nog niet klaar 8>

Kettõ pont voor Depeche Mud, Vindt Lena aantrekkelijker, maar die zat niet in de clip :luv:

Három pont voor Jeroen, as this is the middle (geniale track weer die ongelimiteerde plus kuddo's krijgt) :okdan:

Negy pont voor Trag, Is dit echt een cunt nummer? Geniaal wederom :W

Öt pont, Dr (die eigenlijk chirurg is) Bob (Hans veur vrinden) von Lansbergh, Zit de hele dag met het gevoel in mijn hoofd dat ik Chinees wil eten, probleem is dat we hier geen Chinees-Indisch-Surinaamse restaurants hebben zoals in Nederland (altijd vre- se- lijk teleurgesteld ben)
Krijg die melodie ook niet uit mijn hoofd zonder medicatie (Valium) dus verdiende 5 (applaus) punten.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2015-01-14 om 10.25.48.png
    Schermafbeelding 2015-01-14 om 10.25.48.png
    36,9 KB · Bekeken: 89
Hoewel ik je vote liever in de andere contest had willen zien, ben ik hier natuurlijk onbeschrijflijk content mee. U zult me begrijpen. Overigens voor de juiste medicatie kunt ook bij mij terecht.

Wat ik wel grappig vind, is dat de track ook door een Japanner is gedownload :D.
 
Hij zegt: "You dropped your egg already!"
Weet niet of dat betekend dat mijn stem binnen is maargoed.
EDIT: Oh ik was vergeten mijn naam in te vullen, en "Vul hier je naam in" had dus al gestemd :D

5 - Depeche Mud Satellite
Vanwege de variateit aan absurde geluiden, en het gebruik van een casio mini keyboard...

4 - MacGyverGear Klaar terwijl u wacht
Omdatie wel geinig is..

3 - MindsEye The Louis van Gaal Biscuit
The three points waren immers inside.

2 - J.Baars This is The Middle
Omdat dit het kutste is om naar te luisteren (zou dus eigenlijk 5 moeten krijgen..)

1 - 6 trak EdEm
6 Trak is immers de CUTB nummer 1..
 
Wow.. De stemming zit er goed in zeg :dubbel:

Mijn puntjes gaan naar:

5 - J.Baars - This is The Middle
Het geheel heeft gewoon een lekker ranzig 5 puntig randje..

4 - Warehousegroove - Snert en Berny
Vocaal erg sterk !

3- MacGyverGear - Klaar terwijl u wacht
Vanaf de eerste noot al genieten..

2- MindsEye - The Louis van Gaal Biscuit
Vocaal ook weer een topper.. erg van onder de indruk

1- Dr van Lansberg - Chi Che Oebloe
Raaarrrr

5 - Depeche Mud Satellite
Vanwege de variateit aan absurde geluiden, en het gebruik van een casio mini keyboard...


Je hebt het denk ik over de Fairlite ? (rond 1:48 in de video) :P

In samenwerking met Martin Schor (aka Gorelord) willen wij van Depeche Mud in ieder geval onze huidige stemmers bedanken met het volgende geschenk uit de hemel, want of wij gaan winnen of niet:

'It doesn't matter two'

 
Neej in de audio hoor ik toch duidelijk Casio SA-1 achtige geluiden..

Pff je hebt een eigen subgenre kutnummer ontwikkeld zien/hoor ik :D


Je hebt gelijk hoor.. We hebben de hele rommelmarkt zo'n beetje mee draaien in onze covers. ;)

Het is jammer dat er hier geen subkutteglorie is voor 'maak bewust een kut cover'
Ik zag namelijk in een flits dat 'cunttest 2014 concurrent' Zoidsity op subtiele wijze aangaf dat onze covers te kut zijn voor het 'maak bewust een kut nummer' topic..

Beetje verdrietig van.. :engel:
 
Je hebt gelijk hoor.. We hebben de hele rommelmarkt zo'n beetje mee draaien in onze covers. ;)

Het is jammer dat er hier geen subkutteglorie is voor 'maak bewust een kut cover'
Ik zag namelijk in een flits dat 'cunttest 2014 concurrent' Zoidsity op subtiele wijze aangaf dat onze covers te kut zijn voor het 'maak bewust een kut nummer' topic..

Beetje verdrietig van.. :engel:

Zo bedoelde ik mijn opmerking zeer zeker niet! Ik bedoelde alleen dat je zelfgemaakte puin "moet" plaatsen: cover door jou gemaakt of origineel van jezelf, maakt hierin niet uit.

Was er bang voor dat er anders een berg linkjes naar tracks zouden komen die volgens de plaatser bagger zouden zijn (bijv. de nieuwe plaat van zanger Rinus, of dubstep, of.. :D )
 
Ben eruit... hierbij de votes:

1 stem extra voor: Geslaagd liedje
2 voor: The louis van Gaal Biscuit
3 voor: This is the Middle
4 voor: Snert en Berny
5 voor: Satellite

:mega:
 
Back
Top