* Cunttest 2014 * - Ahum Editie -

Thnx. Sowieso ben ik soort bakker wat zijn frontmeisjes graag terug ziet in de winkel. :D

:mega:

_

Het leuke is dat er 6 van zjin, althans bij mijn bakker. Joh, er klaagt er wel eens eentje bij me dat de baas onredelijk is. Ik vraag haar dan of dat voor haar belangrijker is dan de lol die ze met de klanten heeft, en steevast is het antwoord NEE.
 
6 leuke meiden die je iedere dag weer legitiem kunt ontmoeten én lol mee hebben!

Ik stop direct met zelf mijn brood te bakken! :mega:
 
Eh attentie dus ahum!
Zowel 6 als ik zitten dus nu vanwege deze sitiuatie met een loze link opgescheept
(6!)
 
JOEPIE!!!
de poepie

houdt u niet in mensen DOE MEE

stuur hem in die nummer

haal ze binnen die buiten!!!!!

8o)
 
Ok dan!!!

atoombom.jpg


ben benieuwd!
 
Aangezien 6 hier niet meer komt om me 'uitstel' te geven, bij deze op het ...nippertje... mijn inzending (welke uiteraard ook in de "Oenga" lijst is toegevoegd)

Zoidsity - Best Goed, Dus

Klik HIER om 'm te gaan beluisteren :engel:
 
:dubbel: Typisch: ik plaats de track op SC en de site is nu half down..
 
Omdat ik morgen ergens anders dan op SF loop te k#tten en daar niet voor het donker klaar mee ben, in ik zo schat, is het in sturen van een #tje (nummertje toch?) in ieder geval, (vermoed ik) morgen, (check tijd -> done) de hele dag nog meuglijk. En waarschijnlijk ook nog wel tot in de loop van de ochtend van de dag daarna. Meer garanties en zekerheden kan ik op het moment NIET (ik herhaal, -> juist ) niet, geven.

Zo. Ik ga tukken. Pffff....

:mega:
 
Genieten dit zeg.. Ik zie deze contest nu pas !

Ik doe nog even stiekem mee met ons 'shred' project 'Depeche Mud' :p

Het was overigens wel een zware afweging voor ons welke 'cover' van onze collectie we nou zouden inzenden en weet ook niet eens of 'covers' eigenlijk wel toegestaan zijn.. Vermoedelijk hangen er strenge regels aan deze contest of niet ? :p

Ik hoop in ieder geval dat we slecht scoren !

https://www.youtube.com/watch?v=DsxuMQ3lfgI
 
Genieten dit zeg.. Ik zie deze contest nu pas !

Ik doe nog even stiekem mee met ons 'shred' project 'Depeche Mud' :p

Het was overigens wel een zware afweging voor ons welke 'cover' van onze collectie we nou zouden inzenden en weet ook niet eens of 'covers' eigenlijk wel toegestaan zijn.. Vermoedelijk hangen er strenge regels aan deze contest of niet ? :p

Ik hoop in ieder geval dat we slecht scoren !

https://www.youtube.com/watch?v=DsxuMQ3lfgI

:D:okdan: bruljant gedaan!

Regels? Zou voor 't eerst zijn.. ;-)
 
Vermoedelijk hangen er strenge regels aan deze contest of niet ?
Ja maar natuurlijk zijn er regels. Zo moet het ingezonden stuk een lengte hebben tussen de 0 en 1555 seconden (want anders kan 6 het nummer niet kwijt in zijn zip-archief). Verder moet het nummer tussen de 0 en de 100% van de tijd geluiden bevatten tussen de 0 en 28.999 Hz met een volume tussen de 0 en 120 dB.
 
Ik ben niet erg actief geweest hier de laatste tijd, deze hele topic heb ik dan ook gemist. ;{

Die uitspraak van van gaal, waar ik me zojuist twee minuten buikkramp om heb gelachen ook trouwens. :dubbel:
 
Vandaag kan er nog ingezonden worden, vanaf morgen kan er gestemd worden. Attentie attentie.
 
Zat gister al helemaal klaar, volgepropt met Xinistisism (maximaal 10 per dag) mijn slingers, mijn hup van Gaal hup koektrommel, vanuit het Hongaars vertaalde Chinees/Kantonese menukaart, luisterend achter ome Pochos Moogisch soundwall en vanuit het midden naar een EdEm versie van Depressieve Modus terwijl de Snert van Bernie zacht stond te pruttelen.
Ik vond dat best goed dus, best wel cunt dat dat te vroeg en voor niets was :D
 
Back
Top