• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Behringer Deepmind 12 - analog polysynth

Disharmonic

Well-known member
Stevige anticlimax om 'the master' hem te laten testen en er daarna niets over bekend te maken... .

Misschien kun je daaruit wel opmaken wat zijn conclusie was, als ze het niet bekend willen maken... ;)

Danny

DAW-less creator °1967
Ik denk eigenlijk niet dat die master zich zo hard aan een specifiek model bindt (tenzij een CS80,). Bij hem past echt wel het plaatje "het is niet wat je hebt maar wat je er mee doet" van toepassing 8).

:doei:
Danny

Tom 32

Well-known member
Bij hem past echt wel het plaatje "het is niet wat je hebt maar wat je er mee doet" van toepassing

Eens!
Staat daar ook niet een Tyros of -achtig keyboard naast hem?

Ik weet in ieder geval dat er een Jupiter-80 in zijn studio staat, of althans een tijd heeft gestaan. ;)

Danny

DAW-less creator °1967
Eens!
Staat daar ook niet een Tyros of -achtig keyboard naast hem?

Ik weet in ieder geval dat er een Jupiter-80 in zijn studio staat, of althans een tijd heeft gestaan. ;)

Inderdaad ... waar die man links van hem op zit te tokkelen. Hoe dan ook heeft Vangelis al hemelse dingen gemaakt met spullen waar menig van ons zijn neus voor op zou halen. Denk ik dan maar bv aan de periode van "Heaven & Hell" of Albedo 0.39. Dat waren voornamelijk stringmachines en orgelachtige toestanden met hier en daar een ARP of Elka preset synth.

rivanho

Well-known member
En laat nou net de conclusies van "the master" voor mij belangrijk zijn. Niet dat het mijn aankoop nog zal beinvloeden want ik heb er intussen al 2 in huis, binnenkort nog een 3, kwestie van te layeren. Zoals de 4 parts van vb een JD-800 maar dan analoog :p

Ondertussen staan hier al een poosje een derde en vierde Deepmind12, 2 keyversies en 2 desktops, heerlijk

Stephen

MC-909 Sample Based
"Klinkt verschrikkelijk"
Ja, nee, ik reageer omdat mijne lokale muziek maat ook zo content van de deepmind is, en ik mag ni meer zeggen dat de deepmind een prul is, maar 'tis eerder z'n synth gear liefde ervoor - blijf ik vinden
Soit, Pads layeren is zalig,, en die Hybrid 3 - de Hybrid 3 presets vind ik kei goe om mee te layeren. kost bij momenten mss '3' euro of zo ??? "Pro Tools Stuff..."