na jarenlang stiekeme bezoeker via google nu toch maar echt lid

Timon

Nieuwkomer
Lid sinds
26 september 2014
Berichten
13
Hoi allemaal,

ik was gisteren weer voor de zoveelste keer stiekem op dit forum aan het rond zoeken dat ik nu ook maar eens met de billen bloot moet.

Mijn naam is Timon Massop en studeer dit jaar af aan de popacademie in Enschede als toetsenpingelaar. Aan het begin van de opleiding had ik alleen een yamaha motif xs (wat vrij grappig is aangezien ik uit de rock 'n roll hoek kom). Maar ik zocht een breed apparaat en dat blauwe monster kon alles. Na een jaar popacademie kwam er al wel een Nord electro 3 bij en nu ondertussen bestaat de verzameling uit:

Nord electro 3
Nord Lead 2X
Roland Juno 6
Moog Little Phatty stage II
Roland 3X JP (zoek nog een pg200!)
Yamaha motif XS (kon hem toch niet weg doen)
Korg SP-200

Ik speel als het kan ook altijd over mijn Fender Twin. Hij bromt aan alle kanten maar dat doen die synths ook dus dat matcht dan wel lekker.
En ik jaag alles door een effectenbak zoals Neo ventilator strymon flint mxr phase 90 boss dd6 etc.

Ik heb ook in het verleden kort een hammond gehad maar waar ik bij analoge synths echt een vervelende purist ben geworden vind ik de Nord electro 3 met neo-minivent eigenlijk helemaal prima. Misschien omdat ik die Hammond niet alleen op een standaard kon krijgen en ik daardoor toch wel gekrenkt werd in mijn mannelijkheid. Ik ben altijd op zoek naar nieuw spul en tips want ken nog lang niet alles en stop eigenlijk al mijn geld in apparaatjes.

Voor een voorstelverhaal misschien een beetje uitgebreid maar ik heb zo lang gewacht met aanmelden dat ik nu ook maar de tijd neem om me voor te stellen

Groet Timon
 
Mooie kit, en welkom!
 
Zo Timon, gefeliciteerd! We hebben wel lang moeten wachten tot je de knoop doorhakte! :D
Welkom, en weer een gast minder.
 
Welkom. Je hebt een goede smaak in synths! :mega:

Ik hoop dat je de gear-lust onder controle kan houden als je een tijdje in de te koop/verkopen threads heb rondgekeken. Dat is bij mij hopeloos misgegaan en nu heb ik heel veel meer gear staan dan voordat ik synthforum kende :D
 
Welkom !

NU gaat 't pas uit de hand lopen... maak alvast wat ruimte ;-)
 
Dank voor het warme welkom! Ik vrees inderdaad dat ik nu helemaal verander in zo'n verzamelfreak die zijn woonkamer op zijn 40ste gevuld heeft met synths ipv meubels
 
als ik je lijst zie en je studies, denk ik dat IK beter nog steeds stiekem zou lezen ipv posten dan jij :-D
 
Back
Top