• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lynx Aurora 8 HD AD/DA -- BlackMagic Intensity Pro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

polycorn

Ingeburgerd
Lid sinds
25 augustus 2011
Berichten
65
Locatie
Den Haag
Lynx Aurora 8 met LT-HD kaart.

Super convertors, strakke clock. Tegelijk 8 AD/DA en 8 AES/EBU io naar Pro Tools.
De LT-HD kaart maakt dat je 'm zo aan je HD|Native of HDX setje kunt koppelen.

Doordat de convertor-latency identiek is aan de HD I/O is de Automatic Delay Compensation bij hardware inserts sample-nauwkeurig.

Doe 'm weg omdat ik met m'n Lynx Aurora 16 HD (32 io) ruimschoots genoeg heb (16 adda + 16 aes/ebu) in mijn bescheiden studiootje.

Unit heeft een krasje op frontpaneel.

€850,= exclusief BTW (€1028,50 inc)
Factuur met BTW mogelijk.

Testen en ophalen te Den Haag.
 

Attachments

  • Aurora8(1).jpg
    Aurora8(1).jpg
    32,3 KB · Bekeken: 99
  • Aurora8BackPanel(1).jpg
    Aurora8BackPanel(1).jpg
    14,5 KB · Bekeken: 87
  • LTHD-300dpi(1).jpg
    LTHD-300dpi(1).jpg
    37,5 KB · Bekeken: 88
  • foto.jpg
    foto.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 91
BlackMagic Intensity Pro PCIe HDMI capture and playback

BlackMagic Intensity Pro PCIe HDMI capture and playback

Omdat ik deze superkaart niet gebruik (doe hoofdzakelijk audio) verkoop ik mijn BlackMagic Intensity Pro. Heb 'm gebruikt met AVID Pro Tools en FCP-X, ding werkt super. Komt met eigen software om direct mee op te nemen van HDMI of analoog.

ONDERSTAANDE VAN INTERNET GEPLUKT:
De Blackmagic Intensity Pro is 's werelds eerste HDMI en analoge component, NTSC/PAL en S-Video PCIe opname en weergave kaart voor Windows, Mac OS X en Linux computers. De Intensity Pro is ideaal voor het bewerken van HD of SD met behulp van grote televisie schermen of video-projectoren.

De Blackmagic Intensity Pro werkt met ongecomprimeerde SD- of HD-video, en gecomprimeerde codecs zoals DNxHD, ProRes, DVCPRO HD, DVCPRO 50, JPEG, HDV en DV!

De Intensity Pro is een professionele montage-kaart die u maximale real-time effecten biedt in Avid Media Composer 6, Apple Final Cut Pro en Adobe Premiere Pro met volledige ondersteuning voor zowel ongecomprimeerde en gecomprimeerde AVI en Quick-time bestanden.

Heeft ook een volledige integratie met oa Adobe After Effects en Photoshop.

Nieuw rond de €180,= of meer.

€100,--
 

Attachments

  • intensitypro.jpg
    intensitypro.jpg
    19,3 KB · Bekeken: 94
  • connections-intensitypro.jpg
    connections-intensitypro.jpg
    31,9 KB · Bekeken: 91
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top