Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Geen ervaring met Studio One,, alleen met Ableton. En het is te vroeg voor mij om er een oordeel over te vellen. Ik heb me voorgenomen daar minimaal een half jaar voor uit te trekken, maar misschien is dit draadje daar beter voor?
Discussie 'SSL UF8 DAW controller'
SSL UF8 DAW controller
 
Geen ervaring met Studio One,, alleen met Ableton. En het is te vroeg voor mij om er een oordeel over te vellen. Ik heb me voorgenomen daar minimaal een half jaar voor uit te trekken, maar misschien is dit draadje daar beter voor?
Discussie 'SSL UF8 DAW controller'
SSL UF8 DAW controller
hey, ik had ff ni door, dat jij dezelfde persoon was vanop het SSL topic ;-) heb je die vraag er idd ook gesteld.
 
Oh ja, en de tweede studio in dezelfde semi-crappy fotokwaliteit :D
Super vet! Zat jij niet in t noorden de lands? Vraag me af wat links en rechts onderin achter het mdf zit?. Subs of rockwool of wat anders?
 
Super vet! Zat jij niet in t noorden de lands? Vraag me af wat links en rechts onderin achter het mdf zit?. Subs of rockwool of wat anders?
Yes, in Leeuwarden. :)

Achter het mdf van de 19"-panelen? Dozen van software. 😁
 
Ehm, kan je je vraag wat specifieker stellen? Weet niet precies wat je nu graag wilt weten…
Zo....ik zie nu pas wat auto "correct" er van gemaakt had op mijn iPhone :bekdicht:.
Ik probeerde te vragen: wat voor interface gebruik je om je audio in de computer te krijgen?
 
Zo....ik zie nu pas wat auto "correct" er van gemaakt had op mijn iPhone :bekdicht:.
Ik probeerde te vragen: wat voor interface gebruik je om je audio in de computer te krijgen?
Haha, ik vermoedde al zoiets, heb daar ook veel last van, ik post meestal via mijn iPad :P.
Ik heb een RME UFX II icm een Ferrofish Pulse 16, net zichtbaar in het rack onder het bureau, plenty ins en outs dus…
 
IMG-20220716-202224.jpg


Omdat ik in een verbouwing zit is dit waar ik het momenteel mee (moet) doe(n) qua muziek maken. Gaat boven verwachting goed eigenlijk, interne synths van die MPC komen nu goed van pas voor bassjes e.d.. Mis m'n monitor speakers wel.

Synths, monitor speakers, pc, mackie mixertje en paar racksamplers staan verspreid over mn slaap- en werkkamer. Is niet ideaal, maar tis niet anders.
 
Vandaag de pulsar23 een k&m stand kado gedaan, hopelijk komt ie nu eindelijk eens aan de beurt, ik heb er al even mee gespeeld en is best n brein breker (ik lees nooit manuals weet je)
Mensen die zich afvragen of 't altijd zo'n kabel bende is, enkel als ik iets doe hier. Dus 95% vd tijd -hell yeah :)


IMG_3380.JPG
 
Vandaag de pulsar23 een k&m stand kado gedaan, hopelijk komt ie nu eindelijk eens aan de beurt, ik heb er al even mee gespeeld en is best n brein breker (ik lees nooit manuals weet je)
Mensen die zich afvragen of 't altijd zo'n kabel bende is, enkel als ik iets doe hier. Dus 95% vd tijd -hell yeah :)


Bekijk bijlage 3827644
Kabels vind ik ni erg in studio's, dat hoort erbij. Maar waar ik persoonlijk niet tegen kan dat er vloeistof in buurt van de apparatuur staat. voor de rest , toppie!
 
Nou nog een leuke poster, of kleedje. Anders is het net een flexplek:
Ben niet zo van de tierelantijn. Ik heb Philips Hue®️ waarmee ik het licht van kleur kan laten veranderen en dat vind ik wel genoeg. Posters en kleedjes maken het meteen zo tienerkamer of woonwagen.

Voorbeeld:
1664316094246.jpeg
 
Laatst gewijzigd:
Ben niet zo van de tierelantijn. Ik heb Philips Hue®️ waarmee ik het licht van kleur kan laten veranderen en dat vind ik wel genoeg. Posters en kleedjes maken het meteen zo tienerkamer of woonwagen.

Voorbeeld:
Bekijk bijlage 3827646
Leuk setje wel ....

Mijn rug zegt: "Handig zo'n schoenenbankje voor je pendalen". Kun je er zo ook nog met je voeten bij?
 
Back
Top