Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

31FAF01B-922B-4DE1-BC20-0FDD79FEA62D.jpeg

Alleen nog eens nette steuntjes voor de monitoren 😁
 
He de oude Spirit folio's, heb ik menige mix op gemaakt.
Je bedoelt Spirit Absolute? Ik heb hier de Absolute 2's, van een forum-lid overgenomen jaren terug :)
(zware krengen en missen net even wat oempf in het laag, maar verder best aardig)
 
Ja leuk, maar het verschil met de Mackie 824's en helemaal na overstappen op K+H O110's was gigantisch. Echt, als je toch een vermogen uitgeeft aan hardware, sla dan de monitors niet over.
 
Screenshot_20210422-205802_Gallery.jpg


ook maar een jasper rackie gehaald. ben er erg blij mee. past precies een ikea plank tussen. en nog 1 ikea plank ligt achter de prologue met een tapedelay en pedaaltjes.
Voor de cabinets heb ik mic clips gekocht maar de mic blijft niet tegen het doek zitten..
 
Bekijk bijlage 3809498

ook maar een jasper rackie gehaald. ben er erg blij mee. past precies een ikea plank tussen. en nog 1 ikea plank ligt achter de prologue met een tapedelay en pedaaltjes.
Voor de cabinets heb ik mic clips gekocht maar de mic blijft niet tegen het doek zitten..
Tip: zet die hele Doepfer op het rack ipv erin
 
@flyweight. Hoe ver steken de poten van die Jasper uit vanaf de muur? Ik zit er ook aan te denken maar als dat meer dan 75 cm is schiet ik er niet veel mee op in mijn muizenholletje
 
Ik heb K&M 25993 statieven gekocht voor bij mijn gitaarversterkers. die hebben platte zware voet die je onder je cabinet kan schuiven
 
@vinnieq 55cm en dan nog 5cm ruimte tussen de muur.

die K&M 25993 zien er goed uit. maar ik heb het helemaal vrij. ga denk ik wel een andere arm erop zetten.
 
ja dat gaat maar alleen geschikt voor lichte keyboards. het is oorspronkelijk een computer keyboard lade. de rails precies met de schroeven van de synth gemonteerd. moest voor 1 schroef een extra gat maken.

 
Back
Top