Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Mijn werkplek met veel te veel afleiding:
2021-04-05.jpg
 
Wat mooie home-studio plaatjes van afgelopen jaar....

IMG_20200822_130848676_PORTRAIT.jpg
 

Attachments

  • IMG_20200822_130855133_PORTRAIT.jpg
    IMG_20200822_130855133_PORTRAIT.jpg
    149,9 KB · Bekeken: 174
  • IMG_20200822_130903243_PORTRAIT.jpg
    IMG_20200822_130903243_PORTRAIT.jpg
    167,7 KB · Bekeken: 182
  • IMG_20200822_130912001_PORTRAIT.jpg
    IMG_20200822_130912001_PORTRAIT.jpg
    144,1 KB · Bekeken: 180
Ik ben dit eerste draadje ooit begonnen ergens in 2002 geloof ik. Toen heette de topic nog gewoon 'Mijn studio annex crib'.
In de loop der tijd is de topictitel veranderd in 'Mijn studio annex crib ANNEX RECORDING STUDIO'.
ik vind dit heel raar iedere keer als het voorbij zie komen want een recording studio is ook gewoon een studio en dus overbodige info in een topic titel lijkt mij.

Overigens ben ik gestopt met het plaatsen van studio foto's omdat ik bang was dat ik hier potentiƫle inbrekers mee lekker maakte. Ik had vroeger ook veel dure vintage gear in huis wat ik nu niet meer heb.
 
Laatst gewijzigd:
Zie een hoop volle buro's.
Ik heb voor een zo leeg mogelijk buro gekozen.
Zodat ik altijd ruimte heb voor tijdelijk projectjes.

@Modus Operandi niet belangrijk toch.
Ik bedoel een studio zonder mics is toch geen recording studio maar een studio?
Mooie foto's trouwens
 
@Modus Operandi niet belangrijk toch.
Ik bedoel een studio zonder mics is toch geen recording studio maar een studio?

ik snap helemaal niet wat je hiermee bedoelt.

eigenlijk had de titel 'mijn studio annex huiskamer' moeten heten want ik had mijn studio gewoon in de huiskamer.
Maar 'mijn studio annex crib' duidt er op dat je huis ook je studio is.
De titel zoals hij nu is slaat nu helemaal nergens meer op vind ik. Klopt gewoon niet meer en makes no sense.
Straks maakt een pipo er nog 'Mijn studio annex crib annex recording studio annex mixing studio' van

Wel leuk om te zien dat het zo'n populaire topic is gebleven door de tijd heen.
ook jammer dat de oude draadjes niet meer in te zien zijn op het nieuwe forum.
 
Laatst gewijzigd:
ik vind dit heel raar iedere keer als het voorbij zie komen want een recording studio is ook gewoon een studio en dus overbodige info in een topic titel lijkt mij.
Ik denk dat we de titel na 6,5 jaar niet meer gaan veranderen.

ook jammer dat de oude draadjes niet meer in te zien zijn op het nieuwe forum.
Dat zijn ze wel. Maar de linkjes vanuit het nieuwe forum naar threads die zijn aangemaakt in het oude forum zijn kapot. Staat op de lijst om aangepakt te worden.

Voor de liefhebber:

 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Al die CRT schermen nog in het 1e draadje :P
 
Korter is niet altijd beter. Het gaat om de lading.

Een "recording studio" legt een nadruk op opname. Daarom heb ik ook geen "recording studio" maar een "freaking studio".
 
Poteetoos potaatoos het gaat toch om de foto's van eenieders muziekhok om naar te kijken.

Snap modus wel aangezien hij ooit de 1e thread is begonnen en dus met een ander gedachte die titel had gekozen.
Echter ondertussen is de thread gemeengoed geworden.
 
Ik begrijp hem aan de ene kant ook wel, al til ik er zelf niet zwaar aan ben het ook wel gewend en ik weet wat ik er (meestal) kan verwachten.

Ik denk wel weer direct aan de moderators die naar 3 posts zonder foto's riepen: "on topic, alleen studio pics!" :D
 
Ik zie die foto's uit deel I en ik herken ze gewoon allemaal nog. Dat is wel maf.
 
Ik herken er ook nog behoorlijk wat...ik heb deze reeks zo vaak bekeken. Soms echt watertandend...toen had ik maar 1 synt: de Yamaha CS6x...ik was toen wel veel productiever dan nu, maar goed ook nog geen gezinnetje toen. Ik was toen vooral druk met biertjes drinken en beetje met muziek pielen...oja en werken :).
 
Ik zit nog even wat willekeurig terug te lezen, maar die fotos van phochos blijven toch wel de kroon spannen. 300 fotos per thread en vaak alleen een andere kabel of een stoel verzet ofzo. Ow ja de hele bart smit collectie uitgestald haha. Niet verkeerd bedoeld hoor, iedereen moet doen en laten wat ie wilt, maar ik vond het altijd wel mooi om te zien. En dan die verhalen eromheen.
 
Ik zit nog even wat willekeurig terug te lezen, maar die fotos van phochos blijven toch wel de kroon spannen. 300 fotos per thread en vaak alleen een andere kabel of een stoel verzet ofzo. Ow ja de hele bart smit collectie uitgestald haha. Niet verkeerd bedoeld hoor, iedereen moet doen en laten wat ie wilt, maar ik vond het altijd wel mooi om te zien. En dan die verhalen eromheen.
Ja gelooft het vast niet, maar ik heb serieus net in de zoekfunctie "Phochos" ingetypt (en toen kwam ik dus hier). Ik zweer het je, was toch even benieuwd hoe het met hem en zijn studiootje gaat. Volgens mij zeer correcte gozer, met heel nette berichtjes, flikkert zijn hele ziel en zaligheid op het forum, tot en met medische dossiers/schulden/vriendinnetje/schade-reparatie-verkoop Canta aan toe. Hoe dan ook, hoop dat ie lang blijft posten en laten we zuinig op hem zijn.

Wat ik alleen nooit begrepen heb, is dat hij al die spulletjes heeft maar daarmee nooit muziek maakt, maar alles via Magimix software regelt. Ik heb daarnaast het idee dat hij inmiddels een compacte middenklasser kwijt is geraakt qua verkoopverliezen. Nummers van hem zijn best spees trouwens, niet mijn muziek, maar best wel keurig/met aandacht gemaakt.
Shout out naar Phochos !
 
Back
Top