Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Klopt, dezelfde hardware chips, namelijk de Motorola 563xx DSPs. En waar, de klant hangt uiteraard af van de programmering. Ik bedoel meer te zeggen dat sommige synths nooit weg zullen gaan (Korg Triton met MOSS - was mijn eerste synth, Subsequent37 blijft sowieso, Microwave 1 zal ook niet meer weggaan), maar in de VA hoek zou ik nog wel een keer een wijziging zien gebeuren.
Snap ik. Ik vind persoonlijk mijn nord lead a1 een handige tool (vooral toen ik nog veel love speelde) maar niet per se een inspiratie volle synth. Die gaat bij mij ook wel een keer weg denk ik.
 
ja grappig. ik had de Matrix 6 al in het obx8 topic gedropped.
De Matrix 6 is speciaal en heeft een special darkish randje.
 
Dit is mijn studio momenteel, heb nog wel twee orgels beneden staan in de huiskamer, maar die gebruik ik net meer voor opnemen. De studio staat op de eerste etage bij mij thuis.
 

Attachments

  • DSC00058.JPG
    DSC00058.JPG
    192,1 KB · Bekeken: 239
@phochos wat voor synth staat er links achterin met mini keys? Is dat een Korg?
Dat is de Microkorg, die heb ik in langdurige bruikleen.
 
Lekker warm in de winter! :D

Als je stroomrekening te hoog wordt, kan je ook deze nemen. Kan je lekker blijven zitten, reeds.
 

Attachments

  • uvi-vintage-vault4.jpg
    uvi-vintage-vault4.jpg
    267,9 KB · Bekeken: 155
  • uvi-vintage-vault4-2.jpg
    uvi-vintage-vault4-2.jpg
    172,8 KB · Bekeken: 156
A joh, die analoogjes trekken hooguit 10 watt, kijk maar achterop. En dan met een stuk of 39 van die dingen blijft het lekker warm. Vraag me wel af of al dat hout het niet te hard maakt? Voor de rest alleen diep jaloets Vic
 
Mooi plekje hoor. Lekker muziekje maken terwijl je in de sauna zit :P

Die ladekasten zijn zelfbouw neem ik aan.
Zijn die lades sterk genoeg om de synths er echt uit te halen zodat je er goed bij kunt?
Bijv die prologue (?) naast je moog one en de jd-800?
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Sick man dit soort verzamelingen.
Vergeet niet een passende inboedelverzekering af te sluiten....
Dat is inderdaad wel een ding altijd ja! Gezien de dagwaarde niet veel zal zijn, tenzij je het laat taxeren ofcourse.

Mooi hok wel!!
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Die ladekasten zijn zelfbouw neem ik aan.
Zijn die lades sterk genoeg om de syn
Ja, ze zijn 40kg per lade in uitgetrokken stand.
Sommige lades zijn extra versterkt met metaal.
Hout leeft, na een jaar of 10 moeten de lades er even uit en gedraaid worden.

Alles hangt aan elkaar met midipatchbays, kan zitten waar ik wil en spelen op gelijk welke synth.
 
Back
Top