Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Fifth Bot

d[-_-]b
Geen ervaring met Studio One,, alleen met Ableton. En het is te vroeg voor mij om er een oordeel over te vellen. Ik heb me voorgenomen daar minimaal een half jaar voor uit te trekken, maar misschien is dit draadje daar beter voor?
Discussie 'SSL UF8 DAW controller'
SSL UF8 DAW controller

mcbcool

Ouwe rot
Geen ervaring met Studio One,, alleen met Ableton. En het is te vroeg voor mij om er een oordeel over te vellen. Ik heb me voorgenomen daar minimaal een half jaar voor uit te trekken, maar misschien is dit draadje daar beter voor?
Discussie 'SSL UF8 DAW controller'
SSL UF8 DAW controller
hey, ik had ff ni door, dat jij dezelfde persoon was vanop het SSL topic ;-) heb je die vraag er idd ook gesteld.

virkaz

Ouwe rot
Oh ja, en de tweede studio in dezelfde semi-crappy fotokwaliteit :D
Super vet! Zat jij niet in t noorden de lands? Vraag me af wat links en rechts onderin achter het mdf zit?. Subs of rockwool of wat anders?

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Super vet! Zat jij niet in t noorden de lands? Vraag me af wat links en rechts onderin achter het mdf zit?. Subs of rockwool of wat anders?
Yes, in Leeuwarden. :)

Achter het mdf van de 19"-panelen? Dozen van software. 😁

VasC

Dat smurfen we...
Ehm, kan je je vraag wat specifieker stellen? Weet niet precies wat je nu graag wilt weten…
Zo....ik zie nu pas wat auto "correct" er van gemaakt had op mijn iPhone :bekdicht:.
Ik probeerde te vragen: wat voor interface gebruik je om je audio in de computer te krijgen?

Fifth Bot

d[-_-]b
Zo....ik zie nu pas wat auto "correct" er van gemaakt had op mijn iPhone :bekdicht:.
Ik probeerde te vragen: wat voor interface gebruik je om je audio in de computer te krijgen?
Haha, ik vermoedde al zoiets, heb daar ook veel last van, ik post meestal via mijn iPad :P.
Ik heb een RME UFX II icm een Ferrofish Pulse 16, net zichtbaar in het rack onder het bureau, plenty ins en outs dus…

Fred B.

Nieuwkomer
IMG-20220716-202224.jpg

Omdat ik in een verbouwing zit is dit waar ik het momenteel mee (moet) doe(n) qua muziek maken. Gaat boven verwachting goed eigenlijk, interne synths van die MPC komen nu goed van pas voor bassjes e.d.. Mis m'n monitor speakers wel.

Synths, monitor speakers, pc, mackie mixertje en paar racksamplers staan verspreid over mn slaap- en werkkamer. Is niet ideaal, maar tis niet anders.