Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

1m2 studio
 

Attachments

  • PIC_0067.JPG
    PIC_0067.JPG
    122,4 KB · Bekeken: 233
Bij jou is het ook zeker tijd voor een nieuwe tafel?
past er net op...
Nee net niet ;), Is een bewuste keuze om alles klein en handzaam te houden.
Eigenlijk gewoon een computertafeltje van 30 euro van marktplaats waarbij de minidesktop (van 50 euro) achter mijn keyboard verborgen zit en kun je niet zien op foto. De monitor (10 inch) werkt verrassend goed en is ook goed afleesbaar dus geen noodzaak voor een grote monitor. Heb grote monitors op zolder staan maar dat maakt het allemaal niet functioneler. De kleine monitor vergroot (voor mij althans) de focus.

Luister idd veel via koptelefoon (want staat in huiskamer) maar als ik de boxen gebruik om te mixen zet ik monitortje ff boven op een box en als ik klaar ben weer terug.

Geen mengpaneel nodig want alles is doorgelust. De Waldorf Rocket gaat door de Dreadbox Typhon (erg goede effecten) en die gaat weer in de MPC (optie op extra effecten en sampling) en die gaat weer in mijn Virus (optie op nog meer effecten). De Virus werkt tevens als audio interface en masterkeyboard. Dus dat is ook geintegreerd :D.
 
Waarom zijn al jullie studio’s altijd zo opgeruimd? Proberen jullie nooit iets nieuws. Een rommelige studio hoeft niet meteen vies te zijn. Laat ik het zo zeggen het spreekt niet echt van karakter. ( je moet mijgewoon negeren hoor ;) )
 
Waarom zijn al jullie studio’s altijd zo opgeruimd? Proberen jullie nooit iets nieuws. Een rommelige studio hoeft niet meteen vies te zijn. Laat ik het zo zeggen het spreekt niet echt van karakter.
Creativiteit (en het karakter van muziek) vind vooral plaats in het hoofd. Zolang het daar maar evolueert komt het allemaal wel goed.
 
Waarom zijn al jullie studio’s altijd zo opgeruimd? Proberen jullie nooit iets nieuws. Een rommelige studio hoeft niet meteen vies te zijn. Laat ik het zo zeggen het spreekt niet echt van karakter. ( je moet mijgewoon negeren hoor ;) )
Ik maak meestal een foto als ik de hele teringzooi weer eens om gegooid heb, wat gelijk een perfect moment is om te proberen alles netjes aan te sluiten ;-)
 
42E7B75E-F500-4F0C-8567-7454F57F8DBD.jpeg



1B903FC5-BDC5-44E0-A3D8-1A1CB926B22F.jpeg

Mijn kleine woonkamer set up. Zodat ik na m’n werk savonds laat nog lekker wat beats kan bakken of smiddags als m’n kleine aap aan het slapen is. De studio boven met push een sub 37 en m’n Mac wordt nu vooral gebruikt als dj hok.
 
Ik dacht dat ik een uitzondering was met mijn minimale "huisstudio", maar klaarblijkelijk zijn er hier meer mensen die binnen de vierkante meter opereren. ;)
 
Over de synths ben ik ook dik tevreden. Meer heb ik eigenlijk niet nodig.
Goh zeg; heb je alles al verkocht?
Ik dacht dat ik een uitzondering was met mijn minimale "huisstudio", maar klaarblijkelijk zijn er hier meer mensen die binnen de vierkante meter opereren. ;)
We zouden een subtopic met "de tiny house studio" kunnen doen. :)
 
Ik dacht dat ik een uitzondering was met mijn minimale "huisstudio", maar klaarblijkelijk zijn er hier meer mensen die binnen de vierkante meter opereren. ;)
Moest er een windhoos op me komen, ga niet zeggen binnen 20 seconden is m'n studio mobiel...Ik wil maar zeggen,hoe klein.
 
Back
Top