Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Tja... ik werk er aan naarmate er financiële ruimte is.
Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen.
Funderingen uitgraven, zware gravel transport en uitvoeren, bekisting voor de betonplaat,...
In de straat waar ik woon is een betoncentrale dus dat scheelt ook al aan transport voor beton....
Zelf de muren zetten weet ik nog niet ...
Zit nu rond iets van een 8000 euri.
Zal wel een veelvoud ervan worden...

Cheers,
Exo. :mega:
 
Mooi
Tja... ik werk er aan naarmate er financiële ruimte is.
Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen.
Funderingen uitgraven, zware gravel transport en uitvoeren, bekisting voor de betonplaat,...
In de straat waar ik woon is een betoncentrale dus dat scheelt ook al aan transport voor beton....
Zelf de muren zetten weet ik nog niet ...
Zit nu rond iets van een 8000 euri.
Zal wel een veelvoud ervan worden...

Cheers,
Exo. :mega:
Mooi projectje Exo! Ga je houten skeletbouw of steen doen?

Maak je er een fotoverslagje van om later hier te posten? Altijd leuk om te volgen :mega:
 
Je kunt het geluid van de klokken van de kerk al opnemen en het werkgeluid met af en toe een vloek tussendoor en er mooie samples van maken😉
 
Net weer eens mijn opstelling volledig aangepast. Ik zal mijn uit de hand gelopen hobby dan ook maar even posten, nu het er allemaal nog netjes bij ligt.

index.jpg
 
@VasC: Dit setje is de Edifier R1700BT, soort van hoger segment multimedia setje... voor muziekproductie niet eens slecht, maar heb eigenlijk wel wat beters nodig.
De Yamaha MODX8 bevalt goed. Ik wilde één veelzijdige hardware synth hebben met 88 toetsen (ook voor bespelen van VST's) en voor dat doel bevalt ie prima. De Novation Impulse gebruik ik als basis midi/plugin controller en voor basic DAW transport/mixer besturing, maar als ik echt toetsen ga spelen pak ik uiteraard de Yamaha. Voor mij als pianist bevalt het klavier goed genoeg, maar het kan niet op tegen de digitale piano. Ik heb m nog niet zeer diepgaand gebruikt; ben toch voornamelijk met software bezig. Het is een complex ding met veel menu's en het duurde wel even voordat ik de bediening door had.
 
.. waar ik heel veel tijd aan kwijt zou kunnen.

"zou"? Die mooie beestjes moeten wel verzorgd worden hè.. :D:eureka:

Die blauwe rakker is hier vanavond ook bezorgd door de mannen van Abtmusic.. ga hem zo borstelen.
 
Leuke jaren 70 foto...:okdan:

Ik heb geen foto van mij, wel de eerste toetsen die ik onderhanden kreeg...
Een Thomas organ.
s-l1600.jpg

Daar heb ik 15 jaar erachter gezeten, voordat ik mijn eerste keyboard kocht.
 
Leuke jaren 70 foto...:okdan:

Ik heb geen foto van mij, wel de eerste toetsen die ik onderhanden kreeg...
Een Thomas organ.Bekijk bijlage 3820352
Daar heb ik 15 jaar erachter gezeten, voordat ik mijn eerste keyboard kocht.
Vette battlestation 🤪
 
Back
Top