Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Klein off-topic vraagje, is het bij de jongste versies van Reaper nog steeds zo dat je ook na de trial-periode de nag-screen na een aantal seconden kunt wegklikken en het nog steeds volledig functioneel is?
Absoluut. Ik snap nog steeds niet goed hoe Reaper werkt en heb er dus de $60 nog niet voor betaald. Nog meer off topic qua Reaper (sorry: ik breek mijn belofte): de skins zijn echt geweldig mooi!
 
Ja, dat zou ik ook willen als het een blijvertje is. Maar ik lees dat je het via CC of Paypal moet doen, maakt het weer wat lastiger.
CC, Paypal of bankoverschrijving.
Ik heb ooit een paypal rekening aangemaakt (kost niks). Die gebruik ik voor dit soort zaken
Dan kun je gewoon met iDeal werken (via Paypal dan).
Easy peasy
CC is nog makkelijker, maar niet gratis.
 
Absoluut. Ik snap nog steeds niet goed hoe Reaper werkt en heb er dus de $60 nog niet voor betaald. Nog meer off topic qua Reaper (sorry: ik breek mijn belofte): de skins zijn echt geweldig mooi!
Hij is er gewoon :)
 
OKey, 't is niet mijn studio, (da doe ik niet, wegens privacy, want dan weet iedereen weer wat ik heb)

Maar remy-x heeft z'n studio nu ook af, en Hij kan nu ook al rechstaande live muziek maken,,

Want dat is't,, Da is het pure muziek maken plezier,,,
Ge moet al rechtstaande overal perfect aan kunnen, alles onder control

Dus niet al zittende aan een tafel voor het computer schermn met de muis blokjes tekenen en virtuele draaiknoppen bedienen,, enzovoort


REMY-X - CLOWNFEST 7​


Okey, da geeft goesting,,
 
Dus niet al zittende aan een tafel voor het computer schermn met de muis blokjes tekenen en virtuele draaiknoppen bedienen,, enzovoort


Okey, da geeft goesting,,
Voor boring jams bedoel je,dat gaat nog makkelijker en met 1 hand zittend voor een scherm lol.
 
OKey, 't is niet mijn studio, (da doe ik niet, wegens privacy, want dan weet iedereen weer wat ik heb)

Maar remy-x heeft z'n studio nu ook af, en Hij kan nu ook al rechstaande live muziek maken,,

Want dat is't,, Da is het pure muziek maken plezier,,,
Ge moet al rechtstaande overal perfect aan kunnen, alles onder control

Dus niet al zittende aan een tafel voor het computer schermn met de muis blokjes tekenen en virtuele draaiknoppen bedienen,, enzovoort
Dat is voor iedereen verschillend. Ik vind het juist veel fijner om te zitten.

Ik wil wel overal bij kunnen, maar ik werk het liefst zittend. Ieder zijn ding!
 
tja, nee,
maar okey,, 't gaat nu eenmaal vanzelf met een tafel en computer scherm,
"Dansend zittend op een stoel marcheert ni,, of dat komt niet los"

't is een valstrik de tracks live recorded te lang te maken,, maar daar zijn trucs voor,

Soit, k vind het wel heel erg dat ableton tutorials nooit de clip editor gebruiken,, of al die video's die ik heb gezien,,
"Dan hoef je ableton niet gebruiken, dan kun je elke DAW gebruiken"

okey, nieuwe track, 't was leuk daarjuist,,
 
OKey, 't is niet mijn studio, (da doe ik niet, wegens privacy, want dan weet iedereen weer wat ik heb)

Maar remy-x heeft z'n studio nu ook af, en Hij kan nu ook al rechstaande live muziek maken,,

Want dat is't,, Da is het pure muziek maken plezier,,,
Ge moet al rechtstaande overal perfect aan kunnen, alles onder control

Dus niet al zittende aan een tafel voor het computer schermn met de muis blokjes tekenen en virtuele draaiknoppen bedienen,, enzovoort


REMY-X - CLOWNFEST 7​


Okey, da geeft goesting,,

Lekkere beuk
 
2 nieuwe synths
 

Attachments

  • Moog + M.jpg
    Moog + M.jpg
    212,5 KB · Bekeken: 186
(.)
 
Back
Top