Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Ja, die gast van wie ik de Roland en Yamaha schermen heb gekocht maakt inderdaad ook custom displays voor de Proteus met bijpassende blauwe LCD digits, maar die zijn echt schrikbarend duur.
 
Die Proteus zou ik geel laten hoor,ik zou er wel gave zwarte alu knoppen op zetten.
 
Korg Triton rack er nog bij? :P

Leuke studio, Nap. Lijkt me een fijne setup.
 
egres Ik denk ook dat ik het scherm zo laat, want aan zo'n 2x16 character display valt niet heel veel eer te behalen. Knoppen vervangen heb ik nooit gedaan eigenlijk, zie daar het nut niet zo van.
Zoidsity Ja, de Korg Triton Rack wil ik ook nog inderdaad. Zit nog te wachten op een goede deal, de exemplaren die ik tot dusver langs heb zien komen waren me iets te optimistisch geprijsd.
 
P_20200510_163007_1[754].jpg - Click image for larger version  Name:	P_20200510_163007_1[754].jpg Views:	0 Size:	74,9 KB ID:	3756811


M’n tijdelijke studio. Woon in India en tussendoor in Brasil, waarbij ik 3 tot 4 dagen per jaar even in Nederland kom om mama gedag te zeggen. Door de welbekende omstandigheden die op dit moment in de wereld heersen zit ik sinds 2 weken voor iets langere tijd in Nederland. In India heb ik alleen een laptop en een goedkoop 2.1 setje van typische India kwaliteit, plus de DT 770 Pro 80ohm. Met deze combinatie zet ik, voor mij doen, de beste mixen neer. Voordat ik vertrok uit Nederland, zo’n drie jaar geleden, had ik een redelijke studio. Alles daarvan is verkocht op de Mackie HR624 na. Nu ik hier wat langer zit was dit voor mij een mooie gelegenheid om deze uit de dozen te halen en aan te sluiten. Ik moet je eerlijk zeggen, dat was even een teleurstelling. Het hoog en mid gebied zijn goed, zonder meer. Maar het laag…!!! Dat was er niet, nou ja, niet zoals ik dat gewend ben met mijn cheap ass 2.1 setje. Nu word voor mij ook meteen duidelijk waarom m’n mixen vroeger niet goed klonken. In de muziek style die ik maak (trance) is laag weergaven erg belangrijk. Vandaar dat m’n mixen tegenwoordig veel beter klinken. Als oplossing voor nu heb ik de sub kist (het hele setje 2.1 setje heb ik het vliegtuig in genomen omdat ik hierna doorreis naar Brasil) aangesloten samen met de Mackies, en dit is een hele goede combinatie. Ik ben er blij mee. Had ook nog wat schermen liggen, en deze hangt nu boven de laptop. Geeft net even wat meer informatie weer.

Voor de rest in de studio, beide gaan ook altijd mee in de handbagage, zijn een Behringer UMC202 geluidkaart (geeft altijd leuke blikken bij de douane) en de M-Audio air 32. Deze laatste is ook mooi aanwinst voor mij. Net genoeg toetsen om een melodie op te maken en wat draaiknoppen. Geeft me net even iets extra’s. De laptop is een Asus ROG nog wat met 17inch scherm, I7 processor en 16GB RAM
 
Laatst gewijzigd:
Beetje lopen dronen in de studio... Don't ask... :D

I was having a bit of fun today flying my new DJI Mavic Mini drone inside the house.
Even flying the thing in the studio, like an idiot…

Looking at the footage I decided to make it into a little studiotour, just for shits and giggles. Amazingly I did not crash into anything (except myself, but no injuries: propguard!) or damage any of my gear!
So here it is, my drone studio tour. = )

Track: sonOnos - The Flood Of You

 
Lekker hokkie hoor :D

Zowat geen plek meer over voor andere zaken. Monster mixing desk ook, maar zowat alle kanalen wel gevuld of niet?
 
Lekker hokkie hoor :D

Zowat geen plek meer over voor andere zaken. Monster mixing desk ook, maar zowat alle kanalen wel gevuld of niet?

Haha ja het einde is zeker in zicht. Ik heb nog een paar hp over in het rack, dat verwacht ik vol te krijgen dit jaar. Maar dan is het echt op, qua ruimte en inderdaad qua kanalen zit ik al aan de max... :D Maar probeer de regel aan te houden: als ik het niet gebruik, it has to go. Ik ben erg blij met mijn ruimteschip! 8)
 
Jeetje wat een vette set. Volgens mij ben je de eerste met een drone studiotour.
tof gedaan.
 
Jeetje wat een vette set. Volgens mij ben je de eerste met een drone studiotour.
tof gedaan.

Oh damn, nu wou ik dat ik er wat meer werk van had gemaakt. Ik was maar wat aan het aanklooien... :o::dubbel:
Thanks! = )
 
Een drone studiotour is wel heel leuk gevonden. Het is eens iets anders:okdan:.
Vette gear ook!
:D Thanks! De Mavic Mini is klein en licht genoeg dat ik het aandurfde, met mijn vorige drone de Phantom 3 pro had ik dat niet gedurfd. :o:
 
Alles in de plastiek voor de werken aan de ramen... hopelijk komt t goed, weinig vertrouwen in de werklui.
 

Attachments

  • 740F3E82-C1EC-4222-8C4B-8AECCE065434.jpeg
    740F3E82-C1EC-4222-8C4B-8AECCE065434.jpeg
    26,6 KB · Bekeken: 125
  • BE6E85B1-83F9-4A7E-846E-73691A9B1C6E.jpeg
    BE6E85B1-83F9-4A7E-846E-73691A9B1C6E.jpeg
    25,1 KB · Bekeken: 118
  • 75B47FC3-15B8-4809-B599-76A34E33485F.jpeg
    75B47FC3-15B8-4809-B599-76A34E33485F.jpeg
    58,2 KB · Bekeken: 117
  • 8A6BDF31-0E3E-4BE6-B36A-DBEF81541577.jpeg
    8A6BDF31-0E3E-4BE6-B36A-DBEF81541577.jpeg
    72,4 KB · Bekeken: 118
Back
Top