• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Aangeboden Portable Booth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alcje

Ouwe rot
Lid sinds
7 september 2008
Berichten
820
Bij deze bied ik met pijn in mijn hart een hagelnieuwe portable booth aan. Een half jaar geleden aangeschaft voor in mijn home studio die ik in mijn nieuwe huis op wilde bouwen.

Echter is dit er niet van gekomen ivm keelproblemen/bestralingen. En de eerstkomende tijd gaat hem dit ook niet worden. En misschien wel helemaal niet meer..

Aangezien ik nog een vriend heb met een studio heb ik daar al mijn spul neergezet. En ga ik daar wel aan de gang als ik me goed voel.

De set is dus hagelnieuw! En ruikt zelfs nog als nieuw. 8~

Ok lets get to the point:

Elk scherm is +- 2 meter hoog en 80 cm breed. De set bestaat uit totaal 6 schermen van deze afmetingen. Die per 3 aan elkaar geritst zitten. Totaal kun je dus 4.80 meter rondom je neer zetten .

Ideaal als vocal/druml booth te gebruiken. Waar ik hem voor gekocht had. Mijn maat heeft dezelfde set alleen in een ander kleurtje en het werkt gewoon fantastisch!.

Heb je een kleinere ruimte en wil je na de opname weer ruimte hebben. Dan klap je de hele zaak gewoon weer in! Ze zijn erg zwaar en zeer stabiel. Je kunt er ook nog speciale voeten voor bestellen maar dat vonden wij echt niet nodig. Omdat de schermen per 3 gekoppeld zitten staan ze als een huis.

"Buzzispace products are made of soundinsulating felt that dampens outside sounds. Now you can have a moment alone even in the noisiest of surroundings. "

Voor acoustic reports en meer info scroll even naar onderen op deze site:

http://www.buzzispace.com/products/buzzibooth

Ik heb voor de hele set 3250 euro betaald incl verzending.. Inmiddels kost de set je nog 3000 euro zoals je kunt zien in de shop.

Een serieus bod tussen de 2000-3000 word in overweging genomen.

buzz1.jpg


buzz2.jpg


buzz3.jpg


buzz4.jpg


Heb je vragen, dan mag je me altijd even een prive berichtje sturen.
 
Mag op gehaald worden in Nederland voor 1850. Voor de snelle beslisser.

Alc
 
Aangezien ik de vraag kreeg of ze ook los tekoop zijn. Dus 1 set van 3 schermen zodat je een inloop booth hebt. Dat kan ook.

Pricedrop voor de hele setl; mag weg voor 1650.
Set van 3 schermen los: 950 euro.
 
Pricedrop naar 1250 euro.

Even voor de duidelijkheid. Als je komt kijken.. En er een prijs afgesproken is, dan vind ik het niet zo netjes als je je langskomt en dan zegt ja ik heb maar 750 euro te besteden. In de hoop dat het voor die prijs weg gaat. Helaas.

De prijs is al absurd laag voor deze set.

Koffie staat klaar maar laten we wel even redelijk blijven :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top