Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Muze Aquamarine ambient synth 100GB. 150 euro, nu aan 18 euro tijdelijk.Koopje van de maand....Zeg maar van het jaar!
 
Nice, is dat weer een 7,5% kortingscode?

Voor wie haast heeft is OSC21C ook nog actief t/m 20-9 en hij geeft 5% korting.

En waar vinden jullie die vrij bruikbare 7,5% kortingscodes? De 5% kortingscodes worden altijd op deze pagina gepost.
 
Overigens loopt de waarde van de code van Bax gelijk op met het aantal maanden dat je antwoord van ze krijgt bij een defect/probleem. Dus 5% korting is 5 maanden wachten. Ik vind het wel netjes dat ze dat ook zo communiceren.
 
Sorry, dacht dat de ironie duidelijk was?! Voor de duidelijkheid: het is dus niet zo.
Oke dan maar het komt omdat ik net een bevalling van zes maanden heb gehad van Bax vanwege een nieuwe
M-audio oxygen pro die niet goed werkte. Uiteindelijk na veel beloftes van Bax die ze niet nakwamen kon ik hem retour sturen omdat de problemen niet konden worden opgelost, aldus een medewerker met wel 40 jaar ervaring😫 Gelukkig kwam net op tijd m-audio en Ableton met een update en werkte hij foutloos. Gelukkig want het is een fantastische controller. Door dat gedoe hebben ze hem wel uit het assortiment gehaald.

zodoende schrok even✌️
 
Back
Top