Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik heb er ook een gehad. Ik bewaar die codes altijd voor de duurdere apparaten, zoals de Hydrasynth en de Summit. Eerst de dure decembermaand maar eens doorkomen en dan zie ik wel wat ik ermee ga kopen. :okdan:
 
Kabeltje van 9 euro maal 4 en ik kreeg 90
cent korting. Geeuw

Dat ligt dan toch aan jou en niet aan Bax? Als je veel korting wil moet je wat duurders bestellen.

Dit vind ik wel makkelijk mopperen :erm:
 
jullie begrijpen het punt niet, als je 4 prophet 5's besteld krijg je er maar op één korting. Dat was vroeger niet.
 
jullie begrijpen het punt niet, als je 4 prophet 5's besteld krijg je er maar op één korting. Dat was vroeger niet.

Ze hebben bij bax wel vaker kortingscodes die maar op 1 product (de duurste) van toepassing zijn hoor.. Met name 10% en 15% is vaak maar op 1 product naar keuze.
 
Ze hebben bij bax wel vaker kortingscodes die maar op 1 product (de duurste) van toepassing zijn hoor.. Met name 10% en 15% is vaak maar op 1 product naar keuze.

Klopt. De codes met OSC sowieso op 1 product binnen een bestelling
 
als ik eerder 2 adam speakers bestelde had ik op elk korting, hoe dan ook, i rest my case
 
Daarom heb ik die als set besteld. Kreeg ik gewoon 10% korting op.
 
Ik kan ook nog een 10% gebruiken voor mijn Moog One 16 backorder. Dat is op zo’n bedrag toch een gratis TR-8S :mega:
 
iemand toevallig nog een mooie kortingscode voor een nederlandse webshop zoals bax/tonecontrol/dijk?

kan mn gear acquisition syndrome bijna niet meer in bedwang houden haha
 
Back
Top