Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

first come first served

Bax mist me. Maar met 5% mogen ze me nog wat langer missen :)

Daarom willen we je weer een warm welkom heten bij Bax Music en jou, bovenop onze scherpste prijzen, 5% korting geven op je eerstvolgende aankoop vanaf 50 euro.

Dit is jouw unieke kortingscode:
WMY20CWGVQ
 
KA520

bax 5 %

nog een hele tijd geldig. Wel op minstens 150 euro.:doei:
 
Twee bonnen van Bax voor 5% korting waarvan een om weg te geven, maar ik geef ze allebei weg omdat ik al een half jaar wacht op mijn Hydrasynth en daarom voorlopig niks bij Bax koop. :( Geldig tot en met 30 april: MGM20AWMCR3WPB en MGM20AF3X6BQX8
 
Twee bonnen van Bax voor 5% korting waarvan een om weg te geven, maar ik geef ze allebei weg omdat ik al een half jaar wacht op mijn Hydrasynth en daarom voorlopig niks bij Bax koop. :( Geldig tot en met 30 april: MGM20AWMCR3WPB en MGM20AF3X6BQX8

Dank je wel! Ik heb de 2e gebruikt!
 
zijn er in mei traditioneel nog kortingen te verwachten bij Bax? ik zie af en toe 5, 7.5 of 10%?
 
Hey,

Is er een forumlid, of lezer, die een Bax kortingscode van 10%, of nog liever 15% beschikbaar heeft?

In het ateliergebouw waarin ik werk rende afgelopen week heel 'enthousiast' een klein kind hard een andere werkruimte uit. Daar had het na twee maanden isolatie eindelijk zijn tekencursus weer kunnen oppakken. Hij knalde helaas wel zo hard tegen me aan dat -ie m'n Yamaha HD recorder frontaal uit m'n armen liep. (Ik durf op mijn 10+ jaar oude iMac zelfs geen DAW meer te installeren.)

Hoe dan ook: recorder is afgeschreven, kind en (zichtbaar niet 'vermogende') ouders helemaal overstuur, en niet WA-verzekerd (dat komt blijkbaar nog voor). De dagwaarde van m'n recorder is na meer dan vijftien jaar natuurlijk ook nul. Gelukkig had ik echt net daarvoor mijn bestanden overgezet.

Ik zal nu een nieuw recorder'tje moeten gaan kopen, of anders moeten leren om te 'onthouden' wat ik gedaan heb :engel:.

Wie me kan helpen aan een code: heel graag per pb! Bij voorbaat dank! :okdan:
 
ik denk dat 5% codes 2 keer gebruikt kunnen worden. Ik heb namelijk zo 2 kaarten met 2 keer dezelfde code op één kaart 'om weg te geven'
En die 7,5% korting die ik eerder postte, is dacht ik geldig tot juni of zoiets
Ik geef ze wel weg als de eind datum nadert en ik ze niet zelf ga gebruiken, let op - geen pm's met smeekbedes aub - doe ik niet aan mee
 
Ik kan geen 7,5% kortingscode vinden die je gepost hebt. Wel 1 van iemand anders die verlopen is. Ik wou net iets bestellen en ben net aan het zoeken naar kortingscodes. Elke euro is mooi meegenomen in deze onzekere tijden.

(Edit: Je bedoelde vast de 5% codes die je hebt gepost?)
 
Als je paar weken geleden googlede op korting code bax kreeg je een verborgen bax pagina die 5 a 7,5 procent gaf tot eind mei of juni. Google fu even of je t kan vinden, anders is t weg, kan.
 
Ik kan geen 7,5% kortingscode vinden die je gepost hebt. Wel 1 van iemand anders die verlopen is. Ik wou net iets bestellen en ben net aan het zoeken naar kortingscodes. Elke euro is mooi meegenomen in deze onzekere tijden.

(Edit: Je bedoelde vast de 5% codes die je hebt gepost?)

Nog nodig?
Heb 5% kortingscode van bax (v.a. €50 en nog maar 1 week geldig) - ‘k Kan ‘m PB-en naar je.
 
Ne hoor, maar er stond nog een 5% code die nog actief is, KA520. Wou toch even kijken of ik niet een 7,5% mistte, maar nee die zijn er niet meer. Maar toch bedankt :)
 
:biertje: geen probleem

Mocht iemand anders ‘m willen: stuur maar ‘n PB
 
Hey,

Is er een forumlid, of lezer, die een Bax kortingscode van 10%, of nog liever 15% beschikbaar heeft?

In het ateliergebouw waarin ik werk rende afgelopen week heel 'enthousiast' een klein kind hard een andere werkruimte uit. Daar had het na twee maanden isolatie eindelijk zijn tekencursus weer kunnen oppakken. Hij knalde helaas wel zo hard tegen me aan dat -ie m'n Yamaha HD recorder frontaal uit m'n armen liep. (Ik durf op mijn 10+ jaar oude iMac zelfs geen DAW meer te installeren.)

Hoe dan ook: recorder is afgeschreven, kind en (zichtbaar niet 'vermogende') ouders helemaal overstuur, en niet WA-verzekerd (dat komt blijkbaar nog voor). De dagwaarde van m'n recorder is na meer dan vijftien jaar natuurlijk ook nul. Gelukkig had ik echt net daarvoor mijn bestanden overgezet.

Ik zal nu een nieuw recorder'tje moeten gaan kopen, of anders moeten leren om te 'onthouden' wat ik gedaan heb :engel:.

Wie me kan helpen aan een code: heel graag per pb! Bij voorbaat dank! :okdan:


O ja, mocht er trouwens iemand een code voor me hebben én ook nog ervaring hebben met de wat recentere SD recorders: ik hoor graag wat je aanraders en/ of afraders zijn. Mijn gesneuvelde recorder is een Yamaha AW16G CD. Ik heb de afgelopen week vooral gekeken naar de Tascam D-32. :okdan:
 
Back
Top