Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

TONE CONTROL 10% Korting

Voorlopig voor het laatst: 10% korting! Tot en met zondag 26 mei krijg jij als ToneControl-fan 10 procent korting (online en in de winkel) met code TCFAN10. Dus vanaf dit moment t/m aanstaande zondag 23.59 uur koop je al je gear extra voordelig!
 
Wou een Digitone bestellen, maar die ging plotseling van deze morgen 645 naar vanavond 699...flauw
 
Wou een Digitone bestellen, maar die ging plotseling van deze morgen 645 naar vanavond 699...flauw

Jep. Zo gaan die dingen. Want blijkbaar hebben we als consumenten en handelaars het er zo naar gemaakt. Maar! Probeer eens een prijswekker op diverse sites. De digitone is bijvoorbeeld al op 575 geweest. Mijn favoriet is idealo.de (.fr en verder bestaat ook).
 
Jep. Zo gaan die dingen. Want blijkbaar hebben we als consumenten en handelaars het er zo naar gemaakt. Maar! Probeer eens een prijswekker op diverse sites. De digitone is bijvoorbeeld al op 575 geweest. Mijn favoriet is idealo.de (.fr en verder bestaat ook).

Bedankt voor de tip!
 
Soundsupplies heeft nu de kortingscode 'vakantie19' voor 8% korting
 
Ik wilde hem eigenlijk gebruiken voor een Moog One, maar daar zie ik voorlopig toch van af... ik heb dus nog een kortingsbon van 15% van Bax - geldig t/m 30 juni.

Stuur maar een PB met je verhaal... :)
 
Hmmm, een 15% Bax code gehad van een forumlid om eindelijk m'n uitgebluste monitors te kunnen vervangen. Blijkt de code al gebruikt te zijn, en lid reageert al ruim een week niet meer. Ligt waarschijnlijk nog op de vloer te hikken van het lachen.

.

Mocht iemand me met een wél werkende 15% code blij kunnen en willen maken :halleluja . :halleluja . :halleluja . Eentje uit de serie die tot 30 juni inwisselbaar is prima: ik kan met dit duwtje dan de knoop snel doorhakken.
 
Moest er nog iemand een ongebruikte BAX code hebben, je doet er mij echt een enorm plezier mee!
 
Tja, wie niet? Ik heb nooit meer dan 10% korting van Bax aangeboden gekregen. Zeker te weinig besteld bij die dozenschuivers.
 
Hmm 15% kortingcode tot eind deze maand geldig. Zal ik er een Summit mee halen of iemand hier gelukkig maken?
 
Back
Top