Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik heb me een setje Dynaudio's Bm5 gekocht met de kortingscode (wat ze overigens niet hebben bij Bax) jullie?

Ps: De korting was van toepassing op de nationale feestdag van België. Als dit niet viel te claimen door onze Noorderburen kunnen we dit erg tragisch noemen.
 
Als je iets via I4-muzique besteld heb je normaal ook de mogelijkheid met een kortings-code maar het beste is om ff te bellen.
Dan heb je zeker de scherpste prijs die ze kunnen maken
 
Mijn bestelling bij bax had nog een raar staartje. Hij stond er nu 1x in, betaald in de webshop, met kortingscode toegepast. En nog 1x, ingevoerd door de helpdesk, met 2.5% korting toegepast. Maar ik kreeg voor allebei de bestellingen een mailtje "joh, we komen DB25-kabel tekort, maar als je wil kunnen we de rest nu shippen". Vriendelijk op de juiste bestelling gereageerd, en gelijk gemeld van "Hee, volgens mij staat-ie er nu dubbel in, die andere komt gewoon te vervallen". Toen vroeg de helpdesk om mijn IBAN om het geld terug te storten voor de 2.5%-bestelling (die ik nooit betaald heb). Ik geloof in karma, maar dat was wel even een verleiding om te doen alsof mijn neus bloedde.
 
Mijn bestelling bij bax had nog een raar staartje. Hij stond er nu 1x in, betaald in de webshop, met kortingscode toegepast. En nog 1x, ingevoerd door de helpdesk, met 2.5% korting toegepast. Maar ik kreeg voor allebei de bestellingen een mailtje "joh, we komen DB25-kabel tekort, maar als je wil kunnen we de rest nu shippen". Vriendelijk op de juiste bestelling gereageerd, en gelijk gemeld van "Hee, volgens mij staat-ie er nu dubbel in, die andere komt gewoon te vervallen". Toen vroeg de helpdesk om mijn IBAN om het geld terug te storten voor de 2.5%-bestelling (die ik nooit betaald heb). Ik geloof in karma, maar dat was wel even een verleiding om te doen alsof mijn neus bloedde.

Netjes......
 
Alleen jammer dat de prijzen bij i4 blijkbaar wat aangepast zijn. Gisteren een item van 1239,- in mijn winkelwagentje gedaan en winkelwagentje bewaard. Ik ga net even checken of ik kan afrekenen met kortingscode er bij, is de prijs ineens aangepast naar 1399,-... ;{
 
Alleen jammer dat de prijzen bij i4 blijkbaar wat aangepast zijn. Gisteren een item van 1239,- in mijn winkelwagentje gedaan en winkelwagentje bewaard. Ik ga net even checken of ik kan afrekenen met kortingscode er bij, is de prijs ineens aangepast naar 1399,-... ;{

Zo kan ik ook wel korting geven :) moet je even kijken wat ze voor een Genelec M040 vragen en dan ook even bij Bax kijken voor hetzelfde item, scheelt niks.

http://www.i4-muzique.nl/genelec-m040-actieve-studio-monitor.html

http://www.bax-shop.nl/studio-monitor/genelec-m-series-m040-actieve-studio-monitor-zwart
 
Zien we wel vaker. Erg trendy om net een weekje voor een kortingsactie systematisch alle prijzen de hoogte in te sturen. Eigenlijk toch wel erg wat voor een bedrog er allemaal is de dag van vandaag.
 
Mijn bestelling bij bax had nog een raar staartje. Hij stond er nu 1x in, betaald in de webshop, met kortingscode toegepast. En nog 1x, ingevoerd door de helpdesk, met 2.5% korting toegepast. Maar ik kreeg voor allebei de bestellingen een mailtje "joh, we komen DB25-kabel tekort, maar als je wil kunnen we de rest nu shippen". Vriendelijk op de juiste bestelling gereageerd, en gelijk gemeld van "Hee, volgens mij staat-ie er nu dubbel in, die andere komt gewoon te vervallen". Toen vroeg de helpdesk om mijn IBAN om het geld terug te storten voor de 2.5%-bestelling (die ik nooit betaald heb). Ik geloof in karma, maar dat was wel even een verleiding om te doen alsof mijn neus bloedde.

Oud Hollands spreekwoord;

"Eerlijk duurt het langst"

En een schoon geweten speelt ook lekkerder denk ik :)
 
Mail van Bax gisteren:

Aanstaande donderdag is het zover!

Aanstaande donderdag is het eindelijk zover. Nog drie nachtjes slapen en dan is het feest bij Bax-shop. Een dag vol met acties, aanbiedingen en verassingen voor u als Bax-shop klant.

Wat er precies staat te gebeuren? We zouden het kunnen verklappen, maar dan is het geen verrassing meer. Dus tot die tijd zeggen we: blijf Bax-shop.nl in de gaten houden. Wie weet zit er voor u ook een mooie verrassing bij op 6 augustus!
 
Niet veel boeiends na al die grootse aankondigingen... :P Je zou iets voor rond de € 125 kunnen kopen, maar dan moet je nog iets vinden waar je binnen een maand die € 12,50 kortingsbon voor kan gebruiken. Aan kansspelletjes doe ik verder niet... ;)
 
Back
Top