• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Counterfeit

Well-known member
Voor de mensen die zijn geïnteresseerd: ook bij Tonecontrol 10% korting, code BF2020 en met de voorwaarden dat een product op voorraad is!

Oogbal

Well-known member
BF2020 is uiteraard verlopen.

De nieuwe maandelijkse code is OSCZ20 en hij geeft 5% korting. Geldig tot 10 Januari 2021

Analogic

Well-known member
Heeft iemand toevallig een werkende code liggen voor plugin-alliance ? bvd dank !:okdan:

TAKNU

Owner Eurorackworld.com
Met kerst 7,5% korting met KA1220 , zie https://www.bax-shop.nl/korting

Maar zolang wil ik niet wachten met bestellen van mn meubel, iemand toevallig nog ergens een kortingscode van 10% of meer? (ja ik was te laat voor de nov actie...)

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Vandaag ontvangen in de mail, 10% korting op één product naar keuze bij Bax. Laat het even weten als je de code hebt gebruikt want ik geloof dat ‘ie het maar één keer doet: LYT20FR7V5V

klinkske

Custom title
pff die code geeft je 10% op één ding, ook als je 4 keer dat ene ding koopt, krijg je op ééntje 10%
to hell ermee, heb de code nt eens gebruikt voor die peanuts.

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Vandaag ontvangen in de mail, 10% korting op één product naar keuze bij Bax. Laat het even weten als je de code hebt gebruikt want ik geloof dat ‘ie het maar één keer doet: LYT20FR7V5V

Top, heb hem gebruikt om de Barp2600 te preorderen :okdan: