Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik stel me voor dat ze dat bewust hebben gedaan zodat de eerste golf shoppers niet massaal naar Thomann gaat waar 'ie wel op voorraad is.

Toen de Crave uit kwam heeft Thomann een vliegtuig vol Craves laten overvliegen ipv een container vol te laten proppen om hem net iets eerder te kunnen leveren. Dat was een dure grap, maar dat is blijkbaar het geld waard.

Ja, ze zullen er ongetwijfeld beide over nagedacht hebben.
Maar hoe dan ook : vraag niet hoe het kan, maar geniet er van. 8):P
 
Benieuwd of keymusic nog een keer een actie doet. Deden ze eerder rond deze tijd... korting op nieuw en mega korting op b stock... maar t blijft stil.
 
Nieuwe actieve code: OSCY20 10% korting op één product naar keuze. Geldig tot 26 november 2020.
 
Nieuwe actieve code: OSCY20 10% korting op één product naar keuze. Geldig tot 26 november 2020.

Ahum, er slapen blijkbaar nog een paar Bax-ers, invoeren geeft 'Code is ongeldig' en 'Deze code is al gebruikt.' Dus waarschijnlijk nog even geduld.

Hij staat hier vermeld: https://www.bax-shop.nl/popcos
 
Nieuwe actieve code: OSCY20 10% korting op één product naar keuze. Geldig tot 26 november 2020.

Super!

Inmiddels doet hij het ook! :)

Vind het wel apart dat je bij Bax tegenwoordig bijna standaard 10% korting krijgt..
 
Super!

Inmiddels doet hij het ook! :)

Vind het wel apart dat je bij Bax tegenwoordig bijna standaard 10% korting krijgt..

Ja, het zette mij ook aan het denken.
Ze schreeuwen het niet echt van de daken (die pagina is ook redelijk verstopt) maar toch.
Ik kan met niet voorstellen dat ze zoveel marge maken op al die dure spullen dat je dat continue kan doen.
 
Super!

Inmiddels doet hij het ook! :)

Vind het wel apart dat je bij Bax tegenwoordig bijna standaard 10% korting krijgt..
Klopt, maar de dingen die ik graag wil kopen, is niet direct leverbaar..
 
Bax heeft voor vandaag 11-11 een code van 5%... niet veel, maar het is iets mocht je net wat willen aanschaffen.

Code te gebruiken is: SD1120
 
Bax heeft voor vandaag 11-11 een code van 5%... niet veel, maar het is iets mocht je net wat willen aanschaffen.

Code OSCY20 geeft 10% korting op één product tot 26 november 2020 ;)
 
Ah, ik ben niet aan het bladeren geweest. Ik had direct mijn code op de site vermeld voor wie het zou willen gebruiken.
Maar bedankt voor het vermelden, ik heb de 10% korting direct ingezet voor de aankoop van een MOTU M2 voor 150euro.. :D
 
Gisteren 13 bestellingen gedaan van telkens 1 product bij Bax met code OSCY20, vandaag de bestellingen opgehaald in de winkel in Amsterdam. De medewerker moest wel een beetje lachen, maar hee, het scheelde me +- €60 ipv €5, haha.
 
Back
Top