• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

DFrazz

Stamgast
TONE CONTROL 10% Korting

Voorlopig voor het laatst: 10% korting! Tot en met zondag 26 mei krijg jij als ToneControl-fan 10 procent korting (online en in de winkel) met code TCFAN10. Dus vanaf dit moment t/m aanstaande zondag 23.59 uur koop je al je gear extra voordelig!

salpeter

Ouwe rot
Wou een Digitone bestellen, maar die ging plotseling van deze morgen 645 naar vanavond 699...flauw

buis

Stamgast
Wou een Digitone bestellen, maar die ging plotseling van deze morgen 645 naar vanavond 699...flauw

Jep. Zo gaan die dingen. Want blijkbaar hebben we als consumenten en handelaars het er zo naar gemaakt. Maar! Probeer eens een prijswekker op diverse sites. De digitone is bijvoorbeeld al op 575 geweest. Mijn favoriet is idealo.de (.fr en verder bestaat ook).

salpeter

Ouwe rot
Jep. Zo gaan die dingen. Want blijkbaar hebben we als consumenten en handelaars het er zo naar gemaakt. Maar! Probeer eens een prijswekker op diverse sites. De digitone is bijvoorbeeld al op 575 geweest. Mijn favoriet is idealo.de (.fr en verder bestaat ook).

Bedankt voor de tip!

Anton

liefhebber
Soundsupplies heeft nu de kortingscode 'vakantie19' voor 8% korting

deathspell

Ouwe rot
Ik wilde hem eigenlijk gebruiken voor een Moog One, maar daar zie ik voorlopig toch van af... ik heb dus nog een kortingsbon van 15% van Bax - geldig t/m 30 juni.

Stuur maar een PB met je verhaal... :)

deathspell

Ouwe rot
Hij is weg...

:)

grandaddy

Modulator
Hmmm, een 15% Bax code gehad van een forumlid om eindelijk m'n uitgebluste monitors te kunnen vervangen. Blijkt de code al gebruikt te zijn, en lid reageert al ruim een week niet meer. Ligt waarschijnlijk nog op de vloer te hikken van het lachen.

.

Mocht iemand me met een wél werkende 15% code blij kunnen en willen maken :halleluja . :halleluja . :halleluja . Eentje uit de serie die tot 30 juni inwisselbaar is prima: ik kan met dit duwtje dan de knoop snel doorhakken.

KLM

Stamgast
Moest er nog iemand een ongebruikte BAX code hebben, je doet er mij echt een enorm plezier mee!

Akikaze

Hardware only
Tja, wie niet? Ik heb nooit meer dan 10% korting van Bax aangeboden gekregen. Zeker te weinig besteld bij die dozenschuivers.

Manic

Ouwe rot
Hmm 15% kortingcode tot eind deze maand geldig. Zal ik er een Summit mee halen of iemand hier gelukkig maken?