Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Eh, zondag is het 16 augustus :stupid, maar evengoed is de code dan niet meer geldig
 
LOL ja, code is VANDAAG of morgen dus.
Ik heb een elektron rytm voor 1208 euro woohoo.
 
Nou ik ben helemaal klaar met baxshop, had een rane mixer besteld bij ze na dat ik hem bij thomann goedkoper had gezien, even gemaild naar bax en ze verlaagde de prijs naar 2870,- de rane mixer werd over 15werk dagen geleverd vervolgens komt hij niet binnen de tijd binnen. Ik gemaild naar bax en vertelde mijn dat de levertijd opgelopen is naar 26weken, ik al kwaad dan had ik hem net zo goed bij thomann kunnen bestellen, daar was die helaas nu ook al 3333,- geworden. baxshop gemaild dat ik me geld terug wil en voel me bedrogen. Vervolgens staat het geld weer op mijn rekening en hebben ze de rane mixer opeens weer levervaar!!!
 
Gek genoeg is de rytm zelfs zonder korting duurder bij bax. Ik heb 't vast verkeerd gezien, ik dacht zelfs 100 euro. Nee, bax was de goedkoopste, maar dat is geschiedenis.
 
Waarom telt Roland nou nooit bij zulke acties? Dat is het enige wat ik nog zoek (nieuw, naast eurorack).
 
Marge zal al zo laag zijn zeker... Was vroeger bij sony (playstation) ook zo.
 
keymusic dolle dagen: 7%

actie geldig van 14 t/m 15 augustus 2015.

code DD2015
niet op roland en nog wat dingen. Keymusic is soms net wat duurder dan bax, maar check it out


Snap niet waarom de aktie niet t/m zondag kan duren want dan is het toch alleen maar online.
 
Zaterdag is hier feestdag, en zijn ze open, blijkbaar, wat ik heel sterk vind. Ook zondag open zou wat teveel zijn voor t personeel, denk ik.
 
Keymusic probeer vandaag, zondag 16-08-2015, de DD2015 code gewoon en zie wat er gebeurd :P 8) :D
 
Net een bass station 2 gekocht en de code doet het inderdaad gewoon nog...

@Demian, ik zat ook in de verlkeiding, vooral voor bij de liveset.....maar om de een of andere reden spreken tot nu toe geen van de demo's mij kwa geluid echt aan. Zowel internet als hier thuis geluisterd en het klinkt allemaal zo doffig...en niet echt krachtig sprankelend.
 
Ik ben het trouwens met je eens, had nog niet heel veel geluisterd naar demo's maar snap wat je bedoelt.
 
Hoe bedoel je een hp op een snare, ik denk zelf niet dat het de sound meer/minder dof maakt.
 
Hoe bedoel je een hp op een snare, ik denk zelf niet dat het de sound meer/minder dof maakt.

Zeker wel, het gaat om verhoudingen. Als je het laag weghaalt/verminderd, hou je meer hoog over verhoudingsgewijs.
Anders gezegd, als je een boost met een eq in het hoog geeft, is dat hetzelfde als dat je alle frequenties verminderd behalve het hoog.
Als je een hp gebrukt op de snare kan je hem dus iets harder zetten zonder dat hij dan boven de mix uit komt, hij klinkt dan minder dof.
 
Ik snap die redenering wel, denk alleen niet dat het de oorzaak is van de klank die ik telkens hoor.....heb je een stukje audio voor mij waarin ik een hele drumkit hoor spelen (zonder synths) en waarin de drums gewoon lekker klinken?
Net als dat je een 606 aanzet en het gewoon frisjes klinkt:)
 
Ik snap die redenering wel, denk alleen niet dat het de oorzaak is van de klank die ik telkens hoor.....heb je een stukje audio voor mij waarin ik een hele drumkit hoor spelen (zonder synths) en waarin de drums gewoon lekker klinken?
Net als dat je een 606 aanzet en het gewoon frisjes klinkt:)

Het is natuurlijk subjectief, ik weet niet of wat jij ervaart hetzelfde is als hoe ik het ervaar, maar hier een vid waarin ik verschillende drumkits heb gemaakt die wat mij betreft fris klinken. In de tweede helft heb ik een kit bewust heel dof gemaakt, wat ook weer een tof effect geeft imho. Zitten ook stukjes tussen met haast geen synths

https://www.youtube.com/watch?v=_dcg_BE8-sU
 
Back
Top