PadShop Pro

C-Jay

Progressive / Tech-House
Lid sinds
9 november 2010
Berichten
43
Locatie
Nootdorp
hi guys,

ik heb net voor 34 eutjes een upgrade gekocht van padshop naar padshop pro, inclusief de zero gravity soundset. maar echt, wat een belachelijk dikke synth is dit toch. en met die upgrade helemaal. ben nu een uur aan 't pielen, blown away.

wat ik wilde vragen: ik zie in de preset dropdown box dat ik nu meer dan 700 presets heb. prima, dan is zero gravity er dus bij gekomen.

maar waar ik niet uit kom, ook niet via google: hoe kan ik zien welke sound basic is en welke van pro en welke van de zero gravity soundset? dat zie ik er niet bij namelijk. en ik heb geen zin om 700 sounds door te lopen om alle presets ff te checken van de soundset.

anyone?
 
Dude! Filter idd... Daar zou ik ook aan denken...
 
hi guys,

bij filtering kan ik bovenin enkel instellen of ik presets op alfabetische volgorde zet, of op de sterwaarde die ik er aan toegekend heb. althans, meer kan ik niet vinden.
 
hoi, ik even een vraagje over de upgrade, is missch sneller dan wachten op antwoord van steinberg

ik heb net voor 10 euro de basic upgrade van padshop naar ps pro gekocht,
de downloadfile is echter beetje vreemd. als ik op de installer klik dan zegt ie: is al geinstalleerd,
terwijl dat dus niet zo is, ik kan geen samples inladen

moet je eerst de oude (niet pro) padshop deinstalleren? of heb ik gewoon verkeerde file gekregen ter download?

gekke is ook dat de file die ik bij downloaden kreeg 96 KB is en die op hun site 306 KB ook die 306 KB zegt zelfde

gek, die duitsers zijn toch meestal wel goed met software;)

heb m dus ook al gesteld aan steinb support maar die zijn traag zeggen ze , beurs etc
 
Zo uit mijn hoofd moet je niks installeren, maar de pro kopen en de actvitatie code opnieuw in je e-licenser activeren...
Had ik toevallig vandaag ook met de aanschaf van het granular guitars pack voor de PadShop. Eerst trial, met activatie code. Daarna de full gekocht en ná kopen niet die hele pack weer installeren maar je e-licenser activeren.

Dat.
 
Is 't gelukt?
Ik heb die pro dus ook, wát een dikke geluiden zeg. En die granular guitars is ook wel een aanrader :)
 
Back
Top