access opdate:

Nou de virus c is al niet nieuw meer.

Wel nieuws is dat er wat gaat veranderen

Access zet in de indigo, virus rack een nieuwe update.

Dus er komt een Indigo II. De virus b is niet meer leverbaar.

Wel komt er ook een nieuwe virus rack XL. Dit wordt de virus C.

De toetsenversie van de Vuris c wordt de Virus kc.

Alle andere modellen komen te vervallen.
 
Hoe zit het met de huidskleur van de C? Op de access site zie je hem zwart en heb ook foto's van de KC gezien waar hij ook zwart is
 
Nog wel even interessant om even te melden aan potentiele kopers:
there is only one delay/reverb in the virus b. this applies to the virus c series as well and i can't be changed in the future.

Ik krijg toch het vermoeden dat er niet zo heel veel spectaculairs is veranderd aan de C. Ok je hebt iets meer stemmen, dedicated knoppen voor de arp en fx en een 'verbeterde user interface'. Maar daar heb ik toch nog vraagtekens bij. Want je hebt nu bv nog maar 1 control voor de 3 LFO's.

Waarschijnlijk zullen de leuke features wel met nieuwe os updates komen. De C is krachtiger, dus ik verwacht nog wel het één en ander...(De B had bijvoorbeeld ook geen reverb in het begin)

Oh nog 1 dingetje: De klanken tussen alle modellen blijven uitwisselbaar :)
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Nog wel even interessant om even te melden aan potentiele kopers:
there is only one delay/reverb in the virus b. this applies to the virus c series as well and i can't be changed in the future.

Wat houdt dat nou precies in? dat er maar 1 delay type is, of dat je alleen óf delay , óf een ander effect op een voice kan zetten?
is de reverb trouwens goed genoeg van de virus, of klinkt die net zo shitty als de supernova?
zoals jullie zien ben ik een potentiele koper :)
 
wat is de richtprijs? niet geheel onbelangrijk
 
Nu zal de nieuwe OS natuurlijk niet meer geschikt zijn voor de Virus B

Precies zoals met de Virus A gebeurd is :(
 
Zouden er daadwerkelijk ook meer DSP chips in zitten? Anders is dit een beetje consumentenbedrog als je het mij vraagt.

Om voor een nieuwe softwareversie en een iets anders doosje weer 4000 gulden te vragen is natuurlijk niet netjes.
 
access ljiken me niet de mensen die aan consumentenbedrog doen..als je ziet dat ze laatst nog een OS Update voor de Virus A hebben uitgebracht ;)

ik geloof wel in het verhaal van de krachtigere DSP's, dus weer meer ruimte voor nieuwe OS updates in de toekomst..

Olaf
 
Origineel geplaatst door TraiZor


Wat houdt dat nou precies in? dat er maar 1 delay type is, of dat je alleen óf delay , óf een ander effect op een voice kan zetten?
is de reverb trouwens goed genoeg van de virus, of klinkt die net zo shitty als de supernova?
zoals jullie zien ben ik een potentiele koper :)

In een multi is er maar één globale delay of reverb beschikbaar voor alle parts. Die trouwens best goed klinkt.

Verder heb je per part dan wel de beschikking over een chorus, distortion, phaser en nog wat dingen. Althans zo is het op de virus B en ongeveer ook op de C.

Nu zal de nieuwe OS natuurlijk niet meer geschikt zijn voor de Virus B

De B wordt voorlopig nog gewoon ondersteund, net als de A lange tijd. En ik had trouwens met de laatste OS update al het gevoel dat de B min of meer 'af' is...ze zullen in de toekomst misschien nog wat kleine dingen toevoegen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top