Maak een track in onbestaand genre

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.146
Laatst gewijzigd:
:) ik werd vorige week nog op mijn vingers getikt door 1 van me facebook fans.. (hoera ik heb er 3) dat ik me gedoe mislabel/ verkeerde hokjes propt.. dus ha :) ipv een eigen topic prop ik me laatste gedoe gewoon in de jouwe sb-six :)

 
Oh, ik ben heel simpel in naamgeving: dit noem ik Blinking IDM.. vanwege de klankensamenstelling.. (in mijn hoofd noem ik dit soort geluiden idm) en vanwege het knipperende lampje naast me camera..
(lachen, ik film het door een schuinstaand vergrootglas, waar een decoratie-led-lampje naast staat.. ) en zo krijg ik die gekke kleurtjes in me filmpje.

Als onthou methode (hoe hou je je eigen muziek uit elkaar) werkt het prima.. maar die fan had wel gelijk.. hoe moet iemand nou me gedoe vinden.. als ik het verkeerd label..
 
Geen idee hoe je dit zou moeten noemen.
https://soundcloud.com/zenn-1/melancholodica
 
Experimental denkt elke lading die niet bedoeld "iets" is, vind ik. Free your mind. :)
 
Nog maar een kwartje extra voor de discussie :)
als ik echt helemaal alle regeltjes loslaat en gewoon alle techniekjes en geluidjes pakt waarmee ik een leuke avond heb achter me speeltjes.. fuck what ever zegmaar.. dan krijg je dit..

 
Back
Top