Welke hardware midi sequencer ?

Ik heb het in één keer goed willen doen en als eerste sequencer meteen een Cirklon gekocht - om er maar gewoon zeker van te zijn de laptop nooit meer aan te hoeven raken. Ik werkte jarenlang op Ableton.

Missie geslaagd. Is echt een superding, zeer kwalitatief gebouwd en zeer doordacht in functionaliteit en gebruiksgemak. Kan 'm niet genoeg aanraden.
 
Ik heb het in één keer goed willen doen en als eerste sequencer meteen een Cirklon gekocht - om er maar gewoon zeker van te zijn de laptop nooit meer aan te hoeven raken. Ik werkte jarenlang op Ableton.

Missie geslaagd. Is echt een superding, zeer kwalitatief gebouwd en zeer doordacht in functionaliteit en gebruiksgemak. Kan 'm niet genoeg aanraden.

Voor livesets is het zeker een superding.......in de studio gebruik ik hem niet.
 
Voor livesets is het zeker een superding.......in de studio gebruik ik hem niet.

Intrigerend... Wat gebruik je dan in de studio en hoe zet je dit om in livesets?
 
Bij mij is live live en studio studio.
In de studio heb ik Ableton draaien met Silent Way voor mijn modular.
Ik speel ook nooit tracks van vinyl releases als ik live speel. Dat kan gewoon niet, omdat ik andere spullen in de studio heb staan dan dat ik live meeneem. Het zijn twee werelden en tot nu toe gaat dat lekker naast elkaar.
 
Back
Top