Kyma X - Pacarana

I.p.v. stapelen, kunnen ook breekpunten gemaakt worden in een wavetable. (zie ook post)

Een EMU Moog wavetable in 16 stukken opgedeeld met veranderende fasen en amplitudes:

XenMoog.jpg


 
Laatst gewijzigd:
Soms zijn dingen, zoals kunst, moeilijk onder woorden te brengen omdat het op een ander denk niveau afspeelt.
Wat gebeurt er wanneer letters anders gebruikt worden, heeft dit nog betekenis? Heeft het nut?


Klinkt naar een huis voor afgedankten en gebroken robots. Tof 👌
 
Terug naar de letters.....of eigenlijk naar ruimte.
Poëzie geeft een associatieve ruimte het woord.
Het woord is geschreven/getypt op een bladzijde.
Zo'n bladzijde kan ook worden beschouwd als ruimte.
Overigens was dit niet voor het eerst. Tijdens de DADA-beweging gebeurde dit ook met txt.
De Amerikaanse kunstenaar Carl Andre begon zijn carrière met het woord en de ruimte op de bladzijde:

Carl-Andre-Words-Breath.jpg

DJVWocFUIAAZe2R.jpg:large


In het gedicht 'the art of sculpture' bespreekt hij in zijn kunst gebruikte vormen.

Dit gedicht is vorm is ruimte.

Wanneer je zijn uitgesproken txt als ruimte kan zien, kan daarin worden vertoefd:

 
Terug naar de letters.....of eigenlijk naar ruimte.
Poëzie geeft een associatieve ruimte het woord.
Het woord is geschreven/getypt op een bladzijde.
Zo'n bladzijde kan ook worden beschouwd als ruimte.
Overigens was dit niet voor het eerst. Tijdens de DADA-beweging gebeurde dit ook met txt.
De Amerikaanse kunstenaar Carl Andre begon zijn carrière met het woord en de ruimte op de bladzijde:

Carl-Andre-Words-Breath.jpg

DJVWocFUIAAZe2R.jpg:large


In het gedicht 'the art of sculpture' bespreekt hij in zijn kunst gebruikte vormen.

Dit gedicht is vorm is ruimte.

Wanneer je zijn uitgesproken txt als ruimte kan zien, kan daarin worden vertoefd:



zéer interessant, voor mij op vele wijzen..

en erg mooi, dit is een richting die me bevalt. al schrijf ik geheel anders...
 
Back
Top