FXpansion Tremor - graphs

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
6.605
Locatie
Weesp
Ik heb een probleempje met de graphs in Tremor. In een synth-engine heb ik een graph op een paar parameters gezet, maar het werkt alleen als ik de engine op solo zet. :? Zodra ik de andere geluiden aan zet gebeurt er niets meer met de graph.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
 
Yep dat bedoel ik. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de preset er bij. Ben benieuwd.
 
Ik wil hem ook wel eens testen als ik je daarmee verder help.
 
FXpansion suggereerde dat het komt door verschillende lengte van graph & engine. Net wat mee zitten spelen, maar volgens mij lost dat het niet op.

Preset is attached :).
 

Attachments

  • graphsSoloMode.zip
    8,2 KB · Bekeken: 89
Owja, het gaat om de modulatie op engine 5.

Bedankt voor 't meedenken!
 
Heb er even mee gespeeld, alle engine volumes op 0 en die engine 5 getest op solo en zonder solo.
Je zag het verschil wel maar ik hoorde het eerst niet. Echter als ik een beetje met de envellopes speelde hoorde ik wel wat je bedoelde...heel vreemd en vooral heel lastig. Heb er spijtig genoeg geen oplossing voor gevonden.
 
Hmm bij jou dus hetzelfde probleem :erm:
De modulatie zit vooral op de effecten, de delay tijd moet behoorlijk veranderen.

Ik baal hier wel een beetje van, ik heb Tremor pas een paar weken. Verder is het echt een onwijs gave synth, juist de modulatie mogelijkheden zijn echt te gek. Hopelijk kunnen ze me bij FXpansion nog wat verder helpen, het lijkt een bug...
 
Ja het viel meteen op bij de delay, maar ik moest het wat extremer instellen om het verschil goed genoeg te kunnen horen.
Ik heb hem reeds enkele maanden maar heb me nog niet echt kunnen inwerken.
Slechts enkele presets gemaakt en de manual helemaal doorgenomen.
Maar Tremor ziet er prachtig uit, heeft idd. heel veel modulatiemogelijkheden, zit logisch in elkaar en heeft een te gekke sequencer aan boord.

Je kan natuurlijk altijd de 9 stereo outs gebruiken en nadien externe FX maar dat hoef ik je heus niet te vertellen.
Ik ben ook wel benieuwd naar een oplossing van FXpansion.
Als ik tijd heb wil ik wel proberen om van init te beginnen en vandaar het probleem te reproduceren.

Edit> Nu was ik toch nieuwsgierig en heb het even gereproduceerd Proto.
Bij mijn presets werkt het wel, Ik teken een graph op 1 van de sounds en de modulatie op de engine werkt zowel in solo modus als in normale modus...
Hopelijk helpt dit je toch een beetje verder.
 
Laatst gewijzigd:
zoooooo bij FXpansion hebben ze blijkbaar een backlog voor de support. Ik kreeg zojuist (anderhalf jaar later!) een emailtje van ze:

Hi,

This bug is logged with our development team. Thanks for the report!

Nou laten we zeggen, er wordt aan gewerkt! :D
 
Back
Top