Nicky Romero plugin installatie

Ik heb die Kickstart plugin van Nicky Romero, kostte een tientje en is een prima manier om snel en flexibel dikke tails op je kicks te brouwen, extra punch te geven of cleanup te doen. Dat elitaire geneuzel altijd hier.

En on-topic, deze werkte op mijn Mac in Ableton gewoon in 1x ... maar daar heeft TS niet veel aan natuurlijk.

Het zijn 2 verschillende plugins ;)
Je hebt de Kick en je hebt de Kickstarter.

Sonic Academy is ermee bezig nu, ik houd jullie op de hoogte ;)
 
Ik zie alleen "KICK" Drum Synthesizer.. en daaronder Nicky Romero Artist Edition.. ??? http://www.sonicacademy.com/KICK

Soit, er worden veel extra files bij geinstalleerd,, of vooral de patchen en Click samples... Die moeten wel in de juiste dir staan,,
Da's ook zo bij de ANA synth,, en om die bij OSX te vinden is dat niet zo simpel vind 'k,(als vooral Windows User met Total CMD)

Maar tja, ik vind 'm ni goed, deze KICK,, ik heb snel terug m'n Drumstation gepatcht,
Ik kreeg 'm vooral niet "in tune",, Er kan veel te veel ge-edit worden met die pitch ENV, klinkt altijd vals..
 
Het probleem is opgelost. Sonic Academy is via teamviewer op mijn systeem geweest. Ze hebben wat teksten in hoofdletters verandert, dat was blijkbaar voldoende.
Het werkt weer :)
 
Back
Top