• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MKS-80 rev. 5 + programmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hooihuis

Acta est fabula
Lid sinds
8 juli 2004
Berichten
4.890
Locatie
tha Bleep City
Deze staat al een paar dagen op MP en ik ben vergeten hem ook op SF te plaatsen :stupid Bij deze dus.

Het gaat om een MKS-80 Rev. 5 + MPG-80 programmer + M64C memory cartridge + (gekopieerde) handleiding

Spullen verkeren in super nette staat, zowel uiterlijk (geen plekken/roest etc.) als functioneel. Deze Super Jupiter klinkt gewoon erg mooi en ik kan wel gaan zitten jammeren dat ik hem eigenlijk niet kwijt wil, wat deels ook zo is, maar ik gebruik hem gewoon te weinig.

Heb nog geen tijd gehad om zelf foto’s te maken; zal daar binnenkort achteraan gaan. Helaas een beetje druk de laatste tijd en ik zit ook op mijn werk nu. Het heeft geen zin om hier foto’s van internet te plaatsen want vrijwel iedereen hier kent deze bak.

Voor € 2.500,- gaat hij weg en dat lijkt mij redelijk gezien de huidige prijzen. Onlangs zag ik hier een rev. 5 zonder programmer worden aangeboden voor € 2.500,- en dat was misschien wat fors.... bij mij krijg je voor dat bedrag de programmer er bij ;)

Versturen doe ik niet aan - te beluisteren en af te halen in Alkmaar. In ruildeals ben ik ook niet geïnteresseerd want ik kan beter wat inkrimpen.
 
Mijn excuses voor de voortijdige schop....maar ik krijg diverse berichten met de vraag of ik het een of het ander ook los verkoop. Vergeten in de ad te zetten dus.

Voor de duidelijkheid: de MKS-80, de programmer en de memory cartridge worden alleen als set verkocht! Als je daarna zelf iets wil doorverkopen, dan is dat uiteraard geheel jouw zaak :)
 
Ik heb intussen een aantal serieuze reacties gehad en aankomend weekend komt er iemand langs voor de set. Voorlopig even gereserveerd dus :walker:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top