• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland Juno 60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.577
Hallo allemaal,

Wegens overcompleet heb ik in de aanbieding waarschijnlijk de mooiste Juno 60 die je ooit zult zien – ja, echt waar! Deze synth is werkelijk in perfecte staat – ‘mint’ zoals de Amerikanen dat noemen; geen krasjes, roest of andere rare dingen. Zelfs de houten zijkanten zien er als nieuw uit.

De klank is zoals je van een vintage Juno 60 mag verwachten: mooi, krachtig, vol en warm. Ideaal voor leads, basses, pads en vreemde effecten – de bekende chorus en arpeggio zijn natuurlijk ook niet misselijk. Het is echt een prachtige synth, maar ik gebruik hem gewoon te weinig en dat is natuurlijk zonde. Ik hoop hier iemand te vinden die hem wel optimaal tot zijn recht laat komen.

Ik wil er 1250 euro voor hebben – vaste prijs. Voor dat bedrag krijg je er een Kenton Pro DCB bij, zodat je alles via midi kunt aansturen, ook het filter en de arpeggio. Ik heb ook een flightcase (absoluut niet de mooiste, maar wel erg degelijk) die je erbij mag hebben.

Ik neem aan dat iedereen hier de Juno 60 wel kent, maar voor de zekerheid nog een link naar vintagesynth: http://www.vintagesynth.com/roland/juno60.php

Bij interesse graag een bericht via SynthForum. De Juno 60 is af te halen in Amsterdam, Oud-West.

Oh ja, en de foto’s:

IMG_2830.jpg


IMG_2836.jpg


IMG_2839.jpg


IMG_2841.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top