Buchla 208/Easel DiY PCB Kit Pre-Orders

Ben benieuwd naar je build Egres, en of je zelf ons ook nog eens gaat verblijden met eigen ontwerpen, wel in aparte threads he? ��

Ik ontwerp niets,dus niets te verwachten eigenlijk.
 
zou ik je zo direct niet kunnen zeggen, de duurste zaken zijn de 2 ua726,het front en de connectoren,dan komen de faders,knoppen

ruwe schatting 900-1000e
 
hopelijk blijven het panel en pcb's in kleine aantallen aangeboden worden......
i'm out of budget for a long period :(
 
leuk project, maar voor mij is het te duur.
dat vind ik nog meevallen...
als je de modules los bouwt kom je hoger uit...
dit project trekt me meer dan de 2600clone

ik heb een Roman F 208 gehoord en dat was niet verkeerd...
net als de Fenix en de VCS3/Synthi A is het een maar complex en best uitgebreid "compleet instrument"
 
Hier ook veel te druk met van alles, maar deze wil ik toch ooit hebben en maken.
Je weet nooit hoe lang dit soort dingen beschikbaar zijn, daarom dat ik toch maar besluit een kit te kopen.
 
Heeft iemand deze ooit gebouwd. Ik ben benieuwd naar een music easel maar voorlopig is er een wachtlijst voor.
Wellicht is dit een leuk diy alternatief. Graag hoor ik de ervaringen :)
 
Ehm ga ik het doen ? Ik durf eigenlijk niet zo goed, te weinig vertrouwen in mijn zelfbouwskills.
 
Best eerst kleinere projecten aanpakken dan :)
Frustratie is geen beste motivator voor een hobby.
 
Ehm ga ik het doen ? Ik durf eigenlijk niet zo goed, te weinig vertrouwen in mijn zelfbouwskills.

Dan zeker niet met deze beginnen. Dit is het meest uitdagende project dat ik ooit heb opgepakt.

Overigens gaat SAmodular kits verkopen, gedeeltelijke en volledige kits met de pcbs van Papz. Is uit Duitsland dus scheelt weer wat import en zo.
 
Back
Top