Post hier je favourite eigen nummer

Mijn beste track tot nu toe vind ik nog steeds: Lost Signal

Mede door het feit dat ik voor de eerste keer eens iets probeerde met een bassline, ook al is het een simpele, toch vind ik hem geslaagd.

En door de sfeer en veeeeeeeeel details in deze track en door de (persoonlijke mening) coole break waar ik lang aan geknutseld heb.

Op deze track ben ik echt wel trots :)
 
Origineel geplaatst door Fredd-E
Mijn beste track tot nu toe vind ik nog steeds: Lost Signal

Mede door het feit dat ik voor de eerste keer eens iets probeerde met een bassline, ook al is het een simpele, toch vind ik hem geslaagd.

En door de sfeer en veeeeeeeeel details in deze track en door de (persoonlijke mening) coole break waar ik lang aan geknutseld heb.

Op deze track ben ik echt wel trots :)

hij klinkt lekker, maar die 'unquantisizede' hihats klinken soms toch iets te 'niet op de juiste plek'.

ik dacht op een gegeven moment zelfs dat ik je 2 track 2 keer open had staan.
 


Erg lekkere tracks, vooral de 2e vind ik fantastisch. Leuk dat Arabische fluitje er doorheen. Er zit wel iets teveel sublaag in de track. Mijn hooftelefoon begon te klapperen.

Groet Erik
 

Dat sedative is werkelijk fantastisch..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het heeft veel weg van een aantal nummers van BBE, zij het dan dat deze net iets rustiger is, maar de geluiden komen heel erg overeen.
 
wel geinige nummers Erik, maar ik vind t wel veel lijken op snap en culture beat en 24/7 (je weet wel met nance)..

niet helemaal mijn stijl,
 
Track

Track

Ben wel weer lekker bezig eerst maak ik een thread er van i.p.v. een antwoord.
En nu blijkt de link ook niet te kloppen.
Nu alsnog de goede link.

Een soort ambient achtige dance.(Die categorieen ook)
Meeste succes mee gehad op mp3.com of ik hem ook het zelf het beste vind weet ik eigenlijk niet echt.

http://home.planet.nl/~spee0153/Del.mp3
 
ehm dit is mijn remix van het nummer van Murs "def cover"

waarom zo belangrijk

1e keer dat ik een remix maakte die klopte...
1e keer dat ik dubbel spreiden deed dus beat zat tegen de 193 bpm ofzo maar klinkt als 97 ofzo(weet neit meer precies) waardoor die drums en alles zo wazig klinken...
1e keer dat ik herman van veen samplede :D


www.soundclick.com/kameraadchristov
 
Force4 (klik voor download)
Op dit moment het beste nummer dat af is (op remaster na die ik nog steeds een keer moet maken) en online staat. Ik vind het nummer nog steeds gaaf vanwege de (complete) volle, mooie en warme sound, en dat allemaal met maar één synthesizer!. Ook de compositie is behoorlijk goed. Gemaakt met dus alleen m'n Roland JV-1010; nummer wordt op het moment nog geremastered voor betere EQ etc.
(Voor de geinteresseerden een link naar de thread hier op DSF waar ik het nummer ooit heb gepost)

Ik ben momenteel bezig met een ander nummer Orbital P2, waarvan hier een thread is te vinden met/over een oude beta-versie. De compositie is inmiddels flink aangepast en afgemaakt, en ik hoop binnenkort klaar te zijn met de master. Je kunt dus evt. ook al een beetje genieten van de beta, maar de final is stukken beter!
 
Back
Top