Redelijk nieuw en een nieuwe Track

rienzzi

Nieuwkomer
Lid sinds
29 oktober 2013
Berichten
6
Hey guys,

Mijn Naam is Amar , ben 26 jaar en kom uit Eindhoven. Ik hou mij vooral bezig
met het produceren van House/Dance muziek
Ik had mijzelf al eerder aangemeld maar zit hier nooit op.
Daar gaat verandering in komen.

Ik heb onlangs een nieuwe track gemaakt en wilde deze graag met jullie delen voordat
ik m online gooi.

je kan de track hier beluisteren

https://soundcloud.com/rienzzi/destruction/s-B39kb

feedback is altijd welkom:okdan:

mocht je mijn muziek wat vinden
zou jij mij dan willen liken op FB

www.facebook.com/Rienzzimusic

alvast bedankt
 
Hey Amar, welkom op SF.. :)

Heb je nummer beluisterd, heel goeie productie.. maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij wel erg commercieel is en er niet echt bovenuit springt. Ik hoor liever wat meer alternatieve muziek.. Heb je zo geen nummer waarvan je zegt : dit is typisch MIJN sound ?
 
hey Gloomer,

bedankt voor je feedback, Ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb redelijk veel tracks afgemaakt de laatste tijd en ik heb soms wel de neiging om de commerciele kant op te gaan. Ik zal binnenkort een aantal tracks laten horen waarvan ik denk dat het mij wel onderscheidt van de rest maar tegenwoordig is het qua house betreft veel hetzelfde. Iedereen gebruikt dezelfde samplepacks
enz. Ik neem jou tip zeker mee in mijn volgende producties

thanks

gr Amar (Rienzzi)
 
Haha, nou ben ik wel heel benieuwd hoe je bij deze draad van bijna 10 jaar oud terecht gekomen bent, was je er ergens naar op zoek? Je reactie lijkt ook nog niet eens echt aan te sluiten op de laatste post, dus… what’s going on in your head? :D
whoops... thx
 
ik zag een andere discussie en dacht daar reageer ik nog even op via mn telefoon, en dat werkt niet handig... maar staat nu in de juiste thread.
 
Back
Top