Sonic Potions: LXR Drum Synthesizer

nice! een beetje Machinedrum achtig, maar dan een lichtelijk ander karakter, voor zover ik vanaf hier kan oordelen.

Ken de Machinedrum niet, maar heb met dit ding van 365 euro veel plezier! Heeft ook een volle sound.8)
 
Heb hem al een soort van besteld. Ben er alleen nog niet over uit of ik die plexiglas case wil. Schijnt dat die dude van muteable instruments bezig is met een stalen case en ik zag ook al wat moois van schaeffer langs komen. Wel tof dat er zo'n actieve community achter zit. Sequencer begint toch al aardig uitgebreid te worden! Ben benieuwd naar je review en uiteraard audio demo's!!!
 
Adrian bedoel je? Ja die maakt gave cases. Vind de case die ik nu heb toch best wel cool. Dus zou die gewoon nemen!
 
Hihi julian heeft er iig een goede ambassadeur bij! Ik zou het echt tof vinden als er ook nog audio over Usb bij komt
 
Besteld maar nog niet betaald, neem denk ik ook de trigger outputs erbij, lekker met mn modular :)
 
Ik heb hem zonder de trigger outputs besteld. Maar heb dan ook geen modular. Vind de standaard case in het echt meer dan voldoende :okdan:
 
Is dat ding ook in elkaar te zetten door mensen die nauwelijks een soldeerbout in hun handen hebben gehad?
 
Is dat ding ook in elkaar te zetten door mensen die nauwelijks een soldeerbout in hun handen hebben gehad?

Dat vind ik een lastige vraag om te beantwoorden. Denk zelf van niet, want soms moet je vanuit een bepaalde hoek iets solderen om er goed bij te komen. Maar ik denk dat als je van te voren oefent, het moet lukken. Heb je wel eens gesoldeerd?
 
ik heb er ook al twee gemaakt een erg vet apparaat ...voor het geld dat je betaald
en idd elektron achtige mogenlijkheden...voor minder dan de helft van de prijs...i love it ...:halleluja

zou dit niet doen als een eerste project....dan kun je beter beginnen
met een kitje van newtone ofzo....dan kost t ook niet zoveel als het misgaat...;)

en als het niet lukt wil ik hem wel voor je bouwen ... heb genoeg evaring...met reparaties
en midibox projecten...en ik werk de hele dag met een soldeerbout in de hand...:yamaha:
 
Spotgemakkelijk te bouwen, en extreme fun !! Had een defecte encoder dial, Julian stuurde me direct een nieuwe.
Als er iemand in België met vragen hieromtrent zit ...
 
Ik heb um nu een poosje, echt gave bak! Vooral voor obscure drum geluiden erg gaaf. Maar er komen ook belletjes uit door de fm aan boord!
 
ik vind vooral de slope parameter echt superhandig!
meest gruwelijke kicks haal je uit dit kleine bakkie.
En nu met die metal case ziet hij er ook echt dope uit! }:|
 
Kan je die nog bestellen ja?
 
Die behuizing?
ik geloof dat hij met de tweede batch bezig is. moet je ff het forum checken of mailen.
1.jpg
 
Back
Top