NieuweTrack:Is het Glitch?Is het wel in de maat?Horen die geluidjes er ook bij?Ja dus

smokesometea

Ingeburgerd
Lid sinds
13 december 2009
Berichten
25
Locatie
Amsterdam
NieuweTrack:Is het Glitch?Is het wel in de maat?Horen die geluidjes er ook bij?Ja dus

Beste Forumleden!

Ik ben al weer een tijdje niet online geweest en heb vast een hoop leuks gemist, maar nu ben ik er gelukkig weer!

Ik had grootse plannen om voor al mijn niet gerelease tracks video's te maken, maar dat project is "een beetje boel" vertraagd helaas...
Video's editten, dat valt vies tegen in vergelijking met audio. Alles in videoland duurt ongeloveloos lang, zeker met een macbook van alweer zes jaar oud.

Dus, mijn ambietieuse project gaat lekker lang duren want alles in de wereld van de bewegende beelden moet zo'n 100 x langer renderen dan uiteindelijk afspelen, en ongeduldig als ik ben, ben ik dus maar weer muziek gaan maken.
Die video's die komen op den duur toch wel!


Nu even ter zake.

De laatste paar weken is het tempo in mijn muziek langzaam maar zeker wat vertraagd en ben ik ontzettend geïntrigeerd door allerlei 'vage-sample-based-knip&plak-glitch muziek.

Net heb voor het eerst sinds tijden dus weer eens iets geupload naar mijn bijna bomvolle Soundcloud pagina en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!

Zelf vind ik het een toffe track geworden, maar stiekem heb ik hem natuurlijk zelf al veel te vaak gehoord en ben erg nieuwsgierig naar jullie bevindingen en of ik het gewoon tof ben gaan vinden door gewenning.

Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen dit als vreemde muziek zouden kunnen ervaren.
Hoe dan ook, voor mij geld: Als je t vaak genoeg luistert wordt het vanzelf mooi.

Bij mijn vorige posts was erg blij met de nuttige op en of aanmerkingen, dus wat je ook vindt, brand los, elke vorm van onderbouwde kritiek en of complimenten zijn van harte welkom!

Genoeg gelult, nu MUZIEK:




P.S.

D's t's enzo zijn niet echt mijn ding, dus als mijn spelling incorrect is, I Know, maar probeer er over heen te lezen. Ik heb gewoon geen zin voor elk woord dat ik twijfel weer een tabblad te openen en Google te raadplegen dus daar heb ik me maar gewoon bij neergelegd sinds de school jaren vervlogen zijn.

Dat was een beetje onrelevant, maar t'is in ieder geval duidelijk:)

Weltruste voor straks na het knopjes tweaken,
Yuran Richards
 
Back
Top