• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg PS60 / PS-60 synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pip

Ouwe rot
Lid sinds
17 januari 2008
Berichten
1.214
Locatie
Delft
Korg PS60 synthesizer. Uitstekend, lichtgewicht keyboard met 61 toetsen. Gloednieuw exemplaar (want vervangende synth voor een eerder defect gegaan exemplaar), inclusief volledige verpakking, handleiding en adapter. Gaat weg omdat ik inmiddels een compact keyboard met hamermechaniek heb.

Bijbehorende draagtas is zeer degelijk en past perfect goed om de synth (zonder loze ruimte zoals je vaak ziet bij compacte keyboards).

Op de site van Korg is alle informatie te vinden http://www.keyboardmag.com/article/korg-ps60/2287
...maar ik kan zeggen dat de synth voor zowel piano/Rhodes/Wurlitzer-geluiden als voor echte synthesizergeluiden goed werkt. Bovendien zeer laag van gewicht, handig voor wie het wil gebruiken voor repetities e.d.

Ik verkoop hem voor 360 euro (voor de nieuwe PS-60), en 390 inclusief tas. Prijs is vast.
Op te halen in Delft.
 

Attachments

  • PS60_main.jpg
    PS60_main.jpg
    25 KB · Bekeken: 57
  • korg-ps60-performance-synthesizer-141860.jpg
    korg-ps60-performance-synthesizer-141860.jpg
    45,2 KB · Bekeken: 35
  • 62_-1183654724.jpg
    62_-1183654724.jpg
    24 KB · Bekeken: 39
De tas heeft een nieuwe bestemming.
De PS60 is er nog, maar met prijsverlaging naar 340 euro. Da's geen geld voor een nieuw-in-de-doos exemplaar. ;-)
 
Wel wat ruilvoorstellen, maar ik verkoop hem toch liever ;-)
Prijsverlaging tot 300 euro.
 
...en verkocht!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top