Steve303

Steve303

aka WOLF
Lid sinds
13 oktober 2002
Berichten
1.686
Locatie
Gent - België
Hey,

Ik ben dus helemaal niet nieuw op dit forum MAAR ik ben lang weggeweest en ik zie dat er vele nieuwe mensen op dit forum zitten die er destijds nog niet op zaten. Vandaar ik me ff opnieuw wil voorstellen;).

Ik word dit jaar 30 en heb enkele jaren afwezig geweest omwille van bezig zijn met andere dingen. Ik heb zeer veel met de mountainbike gereden waardoor uitgaan niet echt meer aan de orde was. Zondag moest ik vroeg uit de veren en dan kan je natuurlijk zaterdagavond niet tot een gat in de nacht uitgaan of producen want je moet fris zijn. Ook trainen slorpte massa's tijd op die natuurlijk niet kon gebruikt worden om muziek te maken.
Ik rijd marathons (70 tot 130 km; quasi alles offroad) en startte soms op wedstrijden (soms UCI parcours).
Na enkele jaren ben ik echt tot het besef gekomen dat ik mijn muziekhobby mis.
Dj'en heb ik terug opgenomen door Traktor Scratch aan te kopen; ik stuur dit nog steeds aan met mijn SL1200's want die doen het nog steeds lekker8). Genre dat is speel is techno maar ik hou ook van andere elektronische genres.
Qua producen heb ik echt jaren stil gezeten. Ik heb mijn pc recent een upgrade gegeven en koop ook met mondjesmaat hardware aan omdat ik dat leuker werken vind.
Ik koop quasi alles 2dehands om zo weinig mogelijk geld te verliezen wanneer iets me niet bevalt.
Ik zoek naar een bepaalde sound en workflow in een toestel en als dit niet bevalt gaat het gewoon weer weg. Er is immers genoeg te krijgen wat ik nog moet proberen (bijna alles nog) en het is niet de bedoeling om er hier een museum van te maken met allemaal dingen die ik toch niet gebruik.
Budgettair is het altijd opletten geblazen want ik heb nog steeds 2 fietsen te onderhouden!

Ondertussen fiets ik nog steeds fervent maar ik maak ook meer tijd voor muziek EN ik besef nu pas wat ik al die jaren moeten missen heb.
Ik heb nu een vaste avond in de week waarop ik in mijn hobbyruimte kruip en bezig ben met muziek. Als er meer tijd beschikbaar is tijdens de week gebruik ik deze ook voor muziek.

Ik heb ondertussen ook 2 kids die ook met de nodige aandacht gaan lopen dus het leven is serieus veranderd MAAR de zin in muziek verdwijnt niet!
 
Laatst gewijzigd:
En nog een actiefoto (Roc D'azur 2013):
roc.jpg

Kerel in het groen ben ik.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top