Live trekkie

Sander, heb je je muziek ook in een ander formaat?

Ik heb namelijk geen zin om mijn vers geïnstalleerde systeem te gaan vervuilen met die realplayer ruk software...

En ik hou nog wel zo van oldschool :). Anders luister ik het vrijdag wel even op m'n werk...
 
Lekkerrrrr...

Lekkerrrrr...

Echt een lekkere oldskool stamper...Ik had alleen het idee dat in het begin de 303 niet helemaal sync liep.:confused:

Maar verder heb ik niks aan te merken. Ik vind het een lekkere track. En die lage kwaliteit, die hoort er gewoon bij ;)

Ik wil ook een 808! :{
 
Ach 1 troost, je hebt alvast een Casio VL-1 toch !?!

gr. -= Mario =-
 
bedankt voor luisteren.
Het klopt dat aan het begin de 303 een beetje naast de beat loopt. Komt doordat m'n MPC als master diende en daar moet je soms een paar keer op start/stop drukken, voordat de 808 en 303 gelijk lopen. Het lijkt erop dat de 808 net iets eerder start.
Zo gauw dat lead geluid erdoor heen komt, hoor je het gelukkig niet meer.
En met die lage kwaliteit bedoelde ik eigelijk de sampl/bitrate van de mp3.

Sander
 
En met die lage kwaliteit bedoelde ik eigelijk de sampl/bitrate van de mp3.

Weet ik, maar ik heb hier allemaal ouwe ruisende en krakende teepies liggen met ouwe housemuziek (deels van de radio, tig keer gecopieerd) en dat hoort er gewoon bij....vind ik.

Ik ben zelf ook vaak bezig met zulke muziek te maken, maar jij doet het beter ;)

Ach 1 troost, je hebt alvast een Casio VL-1 toch !?!

Jij hebt goed opgelet ;)
 
Klopt ja, ik ben meestal met electro bezig. Al die nummers
staan op m'n m'n Bunker LP. (is nog verkrijgbaar, zie m'n site)

Heb je dat nummer My 303 geluisterd. Heb ik gewoon een beetje door een microfoon lopen lullen terwijl ik aan het tweaken was. Best wel vaag je eigen stem te horen.

Sander
 
Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Ik kan geen commentaar geven, want het is niet mijn ding.
Ik hou niet zo van minimale house (mij te simpel).

Waarom post je dit dan? En iets maken wat simpel is en goed is, is echt wel moeilijk.
 
ok dit is wel hele oude oldskool

oldskool is voor mij toch wel la onda en the first rebirth , speedy J enzo
 
Origineel geplaatst door bouncemasters
ok dit is wel hele oude oldskool

Ja?? Dat klopt dan toch ook. Of bestaat er ook al zoiets als nieuwe oldschool en oude oldschool ofzo. Vaag.
 
Origineel geplaatst door bouncemasters
idd, je hebt oldskool en new skool,

Ja ok, maar daar had ik het niet over. Zoiets als nieuwe oldschool vind ik weer te ver gezocht.

ze praten nu over de 3e generatie hardcore house.

Wat de fok mag dat nou weer wezen. Is dat zo'n hitkrant uitspraak ofzo.
 
Newskool is heel wat anders en absoluut niet vergelijkbaar.. waarom ze die naam verzonnen hebben weet ik ook niet. Dat was iig in de tijd dat de snelheid uit de hardcore ging. UC is ook wel de benaming die ze eraan gaven, alleen is Underground Construction wel iets anders.

Sander> zit ff die .ram tracks op je site te checken, maar mijn comlimenten. Lekkere tracks. Treasure is een lekkertje...
 
Origineel geplaatst door omiel


Ja ok, maar daar had ik het niet over. Zoiets als nieuwe oldschool vind ik weer te ver gezocht.



Wat de fok mag dat nou weer wezen. Is dat zo'n hitkrant uitspraak ofzo.
promo - third movement.
 
Back
Top