* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Joh, ik heb vandaag geleerd dat we ruim 1500 actieve gebruikers hebben de afgelopen 30 dagen. Als de helft daarvan nog gaat stemmen, wordt het best spannond.

En hoeveel van die 1500 actieve gebruikers heeft op jouw, mijn andere zijn SF competitie inbreng gestemd? :D
 
De Cuntest betekend een "veel fout" van de stemmen Bobski :D

Geloof dat je 24 votes had als ik het goed heb (correct me if I'm wrong)
1500 actieve gebruikers 24 stemmen = ongeveer 1,6%
dus nu moeten we minimaal eh 0,00003% van de haalbare stemmen binnenkrijgen ;)
 
erm nou... s'kieken erm... in principe wel maar er kan nog steeds gestempetempt kunnen worden mogen... t'is wat en t'is kut nutuulk :D
kofficieel zou het 13 maart afgelopen moeten zijn geweest... hey, da's ook toevallug; 9e verjaardag desch K-draad, 2x gnaafelicitaart dus! :mega:

goed, cunttest is bij deesche afgelopen, dat betekend dat de votes van trag (entry 16) de laatst valide zijn... demian moet'm nog'm sluit'n...
 
En voor wie is deze uitslag het aller cuntst? Inderdaad, voor mij. De vierde plaats, met maar 1 puntje onder nummer drie gaat het brons aan mijn neus voorbij...

Wat een cunt wedstrijd.:D
 
Troostprijs :halleluja
 

Attachments

  • images-5.jpeg
    images-5.jpeg
    12,6 KB · Bekeken: 77
je zal er maar last van hebben; borrel noten... vooral bij volle maan en alleen op zondag terwijl je altijd en overal alleen die nummers van dat ene sf lid luisterd :dj:

Vertel mij wat..... woon (redelijk) dicht bij Transilvanie en heb een slechte haardag :mexico:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top