* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ziet het al; ik heb ooit gevoted als Vul hier je naam in: teluur

en dat cumt niet overeen met mijn artistneem zoals ingevoerd in de cuntest 2013 door onze cuntministrator..... moet ik nu wederom opnieuw stemmen maar dan als Teluur?
 
Nee hoor, de voter begrijpt alles na enige processing tijd en lost het zich allemaal vanzelf op. :peukie:

Als je nu weer voted krijg je iets over een ei te horen.. :D
 
??? nu klopt het wel ineens... [edit]ik was net iets te voorbarig met antwoorden[/edit]
 
Waar is Phochos zijn track gebleven?
Die van MSK kan ik ook niet looien.. :?
 
5 J.Baars - rocket in my pocket
4 Skies - Als je hees bent
3 Arnout Quirijns - Annesenesain Annesenesain Fluit
2 1V/oct - Ik zag je op Hyves
1 6 trak - Dadelbar
 
ik zie dat de vote van tragmadat geheel is gedelete... ff zien of de punten nog ergens in deze thread staan genoteerd...

skies nog altijd bovenaan (12 van de 15x zelfs)... de enige die hem echt op de hielen zit is arnie...
we cunten dus ongeveer aan nemen ende vast gaan stellen dat 1 van deesch 2 (maar vooral die ene) de win-nar gaat worden... na morgen :mega:
er kan en mag dus nog ff flink gestempetempt worden door ginds ende gene (ff voor de duidelijkheid; niet alleen diegene die hebben ingezonden nutuulk maar iedereen)...
Yes, ik heb gewoon 7 punten :okdan::okdan:
nu nog ff abnormaal 30 punten erbij :D ...monotron en synchrotron nog steeds op zero...
 
Laatst gewijzigd:
Hoezeau? Ik zit hier helemaal te trillen en te zweten van de excitement.. :D
 
ik heb net de voorheen gedeleteerde tragmadat votes wederom toegevoegseerd en het ziet er in ene weer heel anders uit :dj: ...hoewel...
Maar zo is de spanning natuurlijk meteen verdwenen.
nee hoor, dat is gewoon openbaar en kan iedereen voor zichzelf nakijken op de voter site :eureka: da's het leuke nou juist... [size]of misschien niet...[/size]
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top