* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...ik zie dat het administratief helaasch niet meer mogelijk is... volgende jaar beter dan maar...
maar ondanks deze kleine hobbel op de weg beschouw ik mezelf wel als een van de medecuntester in deze cumpetietie en als ik onverhoopt geen stemmen krijg (omdat dat simpelweg niet mogelijk is met de voter), dan is er nog geen vrouw overboord (maar dat kan natuurlijk altijd alsnog geregeld worden)

redding-hand-1024.jpg
 
dank je de koekkoek, met 7 stemmen raakt het echt overbevolkt in mijn hoofd
 
oengaboenga bonki bonki, ziet er trouwens wel armzalig uit alhier.
ligt dat aan mijn computer of is de site ontdaan van alle franjes, een soort slimfit versie geworden ?
 
gaan er nog stemmem op of hoe zit dat?
oengaboenga bonki bonki, ziet er trouwens wel armzalig uit alhier.
ligt dat aan mijn computer of is de site ontdaan van alle franjes, een soort slimfit versie geworden ?
dat is correct... maar technisch werkt het wel allemaal...
 
hey ehm, misschien had ik het iets eerder moeten checken, maar de track die je download als je mijn naam aan klikt is niet mijn nummer......

DJ Jean my ass klinkt wel erg anders dan thunderclouds.. haha
 
en daarmee wordt een kleine kudde meteen de deelname ontzegt ivm de 1G-limiet..
tenzij SF elk jaar voor de cunttest webspace aanbied nutuulk :P
hey ehm, misschien had ik het iets eerder moeten checken, maar de track die je download als je mijn naam aan klikt is niet mijn nummer......
je had nog beter de link alvorens hem te submitten kunnen checken nutuulk :D
raar want hij cummed gewoon uit op: https://soundcloud.com/sirsicksik-angry-tracks/thunderclouds

jammer voor synchrotron is nutuulk dat er niet op zijn 2e, 3e en 4e track gestemt kan worden...
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top