[Tijdelijk gratis] NI Supercharger - Compressor VST

update naar 10.9 is gratis

Niet geheel gratis :) Heeft hier mijn toch best wel stabiele systeem totaal laten crashen en al die tijd die ik er in aan het steken ben qua her installeren van alle data enz.....
*schijn trouwens niet de enige te zijn die problemen ondervindt met de OSX 9.1 update..... we gaan rustig verder :stupid
 
Update :)

Na een nieuwe upload en install van van het systeem (Mavericks) heb ik ook natuurlijk de GRATIS NI Supercharger gedowned en getest......

Ik vind 'm VET :okdan:
Ben trouwens ook blij met de OSX update :engel:
 
Hier ook zeer te spreken over deze plugin. Makkelijk en heel clean. (Maar toch ook weer lekker op het randje kunnen werken ermee)

Voor de mensen die geen passend systeem hebben: ik zeg maar wat maar alvast registreren en downloaden zodat je hem later op ooit een nieuw systeem wel gratis kan gebruiken? Of denk ik nu te simpel?
 
Bij NI zijn ze slimmer dan dat. Je code heeft maar een beperkte houdbaarheid.. Ik dacht een maand.
 
dat denk ik niet, m'n Driver plugin werkt ook nog steeds hoor.
 
Daar is volgens mij wel omheen te werken om hem als nog binnen de gestelde termijn te activeren...Even bij een maat langs gaan die wel onder Windows 7/MAC OS werkt en dan in zijn service center op jou account inloggen...dan kan je hem volgens mij gewoon registreren op je eigen account? Oke dan werkt die nog niet bij jou in de studio maar staat die al wel geregristreerd op jou account en heb je de plug-in in ieder geval wel gratis :)
 
Back
Top