• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RS7000, Logic / Mackie Control XT, Fostex VC8, Neutrik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

eevolute

Stamgast
Lid sinds
8 februari 2003
Berichten
144
Locatie
Eindhovendegexte
De herfst in de bol en te weinig plek, dus tijd voor een leuke opruiming! Hieronder alle bijzonderheden en specs. Ik heb meer foto's beschikbaar als je even een pm stuurt.

2x Fostex VC-8
De Fostex VC-8 is een 8 voudige A/D èn D/A converter. 8 analoge ingangen en uitgangen, uitgevoerd in tulp/cinch formaat. Verder zit er ADAT in/uit op en Word clock in/uit. Inclusief originele voeding en een 19" rack adapter waar ze naast elkaar in passen. Ook zit er nog (zelfgemaakt door iemand) een 16x cinch naar jack converterkastje bij (1x).
Prijs per stuk € 120,-
Prijs set (2x VC-8 + 19" rackadapter) € 225,-



Yamaha RS7000
De enige echte RS7000 sequencer/sampler/drumcomputer van Yahama. Geweldig ding maar het ontbreekt me aan tijd om er mee aan de slag te gaan. Im uitstekende werkende staat met normale gebruikssporen. Komt met een 128mb memory card, volledig uitgebouwd intern geheugen (64MB) en geprinte Nederlandse handleiding.
€ 400,-

Logic / Mackie Control en Control XT
Wegens aanschaf van een analoge mengtafel gebruik deze bijna niet meer. Dit is een van de beste daw-controllers met gemotoriseerde faders en uitgebreid verlicht lcd-display. Gemaakt door Mackie voor destijds nog Emagic. Bij starten te schakelen tussen Logic en Mackie mode, zodat je ze zowel met Logic Pro als met bijna elke andere daw kunt gebruiken zoals Cubase, Studio One, Ableton Live. Ook automatisering van plugins kun je ermee regelen en opnemen. Ik heb zowel de Control met transport sectie als 1x de XT uitbreiding zodat je in totaal 16 faders hebt. Werkt met midi met verhoogde resolutie voor extra nauwkeurigheid. Ik heb ze altijd samen met een Roland UM-3 midi-usb interface gebruikt zodat ze een midi interface voor zichzelf hebben. Deze doe ik erbij, in eerste instantie verkoop ik deze controllers als set. Met originele dozen en voedingen! In perfecte staat.

Per spoor
- motorfader
- panning encoder
- solo, mute en record knoppen
- Control: jog/shuttlewheel, transport controls, screen selectie, nudging/automation knoppen etc.
Setprijs € 600,- (Logic Control + XT + UM3 + midikabels)


Neutrik patchbays
3x Neutrik Patchbay NYS SPP L1 patchbay 48 jack-aansluitingen, omschakelbaar, weinig gebruikt met org. dozen
per stuk: €30,-


DAP Multikabels/snakes
Zijn over wegens verbouwinkje…altijd handig!

2x Mono-Jack <-> Tulp 3m 8voudig
5x Mono-Jack <-> Mono-Jack 3m 8voudig
1x Mono-Jack <-> Mono-Jack 6m 8voudig
2x Stereo-Jack <-> Stereo-Jack 3m 8voudig

Per kabel € 5-,-
 

Attachments

  • IMG_1303.jpg
    IMG_1303.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 156
  • IMG_1373.jpg
    IMG_1373.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 125
  • IMG_1385.jpg
    IMG_1385.jpg
    34 KB · Bekeken: 116
  • IMG_1382.jpg
    IMG_1382.jpg
    69,9 KB · Bekeken: 110
Bump! en prijsverlaging! Nog beschikbaar!

2x Fostex VC-8 € 200,-
Yamaha RS7000 € 375,-
1x Neutrik patchbay € 30,-
2x Mono-Jack <-> Tulp 3m 8voudig
4x Mono-Jack <-> Mono-Jack 3m 8voudig


rest is verkocht..
 
Bump en update

Bump en update

Wat is er nog over:

2x Fostex VC-8 € 200,- (100 per stuk)
1x Neutrik patchbay € 30,-
2x Mono-Jack <-> Tulp 3m 8voudig €5,- per stuk
4x Mono-Jack <-> Mono-Jack 3m 8voudig €5,- per stuk
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top